27 березня 2024 року педагогічні працівники Конотопського ліцею № 1 взяли участь у майстерці «Концепція сучасного
плану & конспекту дизайнерського урока НУШ»
Новий державний стандарт НУШ, який базується на формуванні ключових і предметних компетентностей та наскрізних умінь, передбачає вибудовування навчального процесу з «відкритою архітектурою» і створення багатокомпонентного освітнього середовища. Тому на сьогодні навчальне заняття розглядається через призму педагогічного дизайну, де ключові вектори, які характеризують сучасний урок відповідають напрямкам розвитку сучасної освіти.
Увага приділена цілепокладанню, адже це процес формування мети, її розгортання в часі та в даному інформаційному просторі на основі врахування особливостей виконавців діяльності, в ході якої передбачається досягнення поставленої мети.
Розглянуто відмінності між конспектом уроку та технологічною картою уроку, а саме: рівень деталізації; структуру та формат, орієнтацію на учнів, функції.
Опрацьовано таблицю технологічної карти уроку НУШ, адже вона демонструє, як кожний етап уроку, що відповідає вимогам державного стандарту, визначає мету, завдання, методи та очікувані результати для кожного з них.