Site Loader
Новини

      Згідно із Законом України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» від 24.12.1993 № 3814-XII, Порядком утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2007 № 1004, державні та приватні підприємства, установи й організації створюють експертні комісії для проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві.

      Положення про ЕК організації створюють на підставі Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 19.06.2013 № 1227/5.

        Експертна комісія (ЕК) працює згідно з річним планом, який затверджує керівник підприємства, установи, організації (далі – організація), і звітує перед керівником організаціїпро проведену роботу.

До ОСНОВНИХ ЗАВДАНЬ експертної комісії належить схвалення:

  • інструкції з діловодства;
  • номенклатури справ;
  • положення про служби діловодства, архівні підрозділи та ЕК;
  • акти про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ;
  • описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання;
  • актів про невиправні пошкодження справ (документів) тривалого (понад 10 років) зберігання та кадрових питань та інші.

      Склад ЕК та положення про неї затверджуються наказом керівника закладу. Головою ЕК призначається один із заступників керівника закладу, секретарем – особа, відповідальна за документи, що підлягають зберіганню та переданню в архів.

      До складу ЕК закладу за їх згодою можуть входити представники архівних установ, органу вищого рівня (відповідного органу управління освітою), методичних центрів, професійних спілок, їх об’єднань.

Зразок наказу про експертну комісію

Зразок плану роботи експертної комісії

konotopcprpp