1. Циріль С.С. Права дітей. Про що повинна знати кожна дитина? «Мої права – моє багатство» : конспект комплексного заняття для дітей старшого дошкільного віку. Соціальний педагог 2022 № 1-2 (181-182)
Анотація. Публікація містить розробку конспекту заняття метою якого є сприяння розуміння соціально прийнятих норм поведінки й усвідомленню власних прав; формування бажання вивчати свої права та обов’язки; сприяння усвідомленню важливості знання власних прав.

2. Циріль С.С. Емоції знаємо – одне одного розуміємо. Вивчення і розуміння емоційних станів. «Розвиток емоційної сфери старших дошкільників» : конспект комплексного заняття для дітей старшого дошкільного віку. Психолог дошкілля. 2022 №1-2 (150-151)
Аннотація. Сприяння розвитку вміння в дітей розпізнавати свій емоційний стан й інших, виражати емоції (радості, суму, злості, страху), а також емоційні стани в міміці; розширення знань про емоції та почуття.

3. Зимовець Т.С. Кафе «У Мухи-Цокотухи»: конспект інтегрованого заняття з економічного виховання для дітей старшого дошкільного віку. Всеосвіта. 2022
Анотація. Публікація містить розробку конспекту інтегрованого заняття економічного спрямування з використанням методів активного навчання, технології музейної педагогіки

4. Зимовець Т.С. У пошуках осінніх скарбів: конспект фізкультурного заняття для дітей старшого дошкільного віку. Всеосвіта. 2022.
Анотація. Публікація містить розробку конспекту сюжетного фізкультурного заняття на свіжому повітрі з використанням квест-технології

5. Населевська Г.М. Живемо-поживаємо, здоров’я набираємо: конспект інтегрованого заняття валеологічного спрямування для дітей середнього дошкільного віку. Всеосвіта. 2022
Анотація. Публікація містить розробку конспекту інтегрованого заняття валеологічного спрямування з використання методів активного навчання, ІКТ, яке стане у нагоді педагогам, які працюють за освітньою програмою «Впевнений старт»

6. Трохимчук О.І. Подорож в LEGO місто: конспект інтегрованого заняття-гри для дітей молодшого дошкільного віку. Всеосвіта. 2022.
Анотація. Публікація містить розробку конспекту інтегрованого заняття-гри з використанням LEGO-технології

7. Мозгова Н.В. До питання реалізації педагогічних напрямків використання фольклору в етномузичному вихованні дошкільників із порушенням інтелекту легкого ступеня (18 травня 2022 року, м. Суми). – Суми; Вид-во СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2022.- 296 с.
Анотація. У статті акцентовано увагу на вагомому значенні фольклору в етномузичному вихованні дошкільників із порушеннями інтелекту легкого ступеня. Удосконалення існуючих форм і методів
виховного впливу, створення нових методик музично-естетичного виховання дошкільників із порушеннями інтелекту легкого ступеня, зокрема засобами фольклору, неможливе без знання їх організаційно-методичних засад.