Site Loader
Новини

В освітньому процесі соціальні потреби учнів з особливими освітніми потребами забезпечуються асистентом учня - соціальним робітником, одним із батьків учня або уповноваженою ними особою.

Асистент учня допускається до участі в освітньому процесі для виконання його функцій виключно за умови проходження спеціальної підготовки, що підтверджується відповідним документом. Умови допуску асистента учня до освітнього процесу для виконання його функцій та вимоги до нього визначаються центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

Рішення про допуск асистента учня до участі в освітньому процесі приймає керівник закладу освіти на основі укладення відповідного договору між закладом освіти та асистентом учня за згодою батьків.

п. 7 ст. 26 Закону України «Про повну загальну середню освіту»

 

В умовах дистанційного навчання асистент учителя продовжує виконувати свої посадові функції:

  • Організовує спільно з учителем/ями освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання.
  • Забезпечує навчання учнів з особливими освітніми потребами (ОПП), у тому числі, за потреби, здійснює підключення поза часом уроку та надає додаткові пояснення, виконує разом з дитиною домашні завдання.
  • Надає дитині додаткові пояснення щодо виконання матеріалу, який вивчається, та завдань в окремій онлайн кімнаті, забезпечує перевірку виконання таких завдань.
  • Забезпечує реалізацію індивідуальної програми розвитку, зокрема досягнення поставлених в програмі цілей навчання, завдань на період дії індивідуальної програми розвитку (ІПР), забезпечення визначених ІПР потреб, тощо.
  • Забезпечує реалізацію індивідуального навчального плану дитини (за наявністю).
  • Забезпечує комунікацію закладу освіти та батьків з метою організації навчання учнів з ОПП.
  • Координує дистанційне навчання з батьками дитини.
  • Здійснює підготовку матеріалів для дистанційного навчання для учнів з ООП, консультує батьків щодо їх використання.
  • Забезпечує підготовку індивідуальних завдань та адаптацію навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей учня з урахуванням умов дистанційного навчання.
  • Асистує вчителю під час проведення дистанційних занять.
  • Надає учням та батькам рекомендації щодо організації робочого місця дитини.
  • Спільно з іншими учасниками команди супроводу бере участь у розробленні ІПР.
  • Веде щоденник спостережень за дитиною з ООП з метою відстеження динаміки розвитку та оцінки рівня досягнення цілей навчання.
  • Створює індивідуальне портфоліо учня з особливми освітніми потребами.

konotopcprpp