Site Loader
Новини

– Скільки повинно бути тематичних діагностувальних робіт?

Згідно наказу МОН №813 від 13.07.2021 Кількість і періодичність діагностувальних робіт з предмета вивчення/інтегрованого курсу учитель може визначати самостійно під час складання календарно-тематичного плану. При цьому пропонуємо враховувати навчальні можливості учнів класу, особливості предмета вивчення/ інтегрованого курсу, блок обов’язкових результатів навчання, сформованість яких має бути зазначена у свідоцтві досягнень, та відповідні навчальні завдання для оцінювання, на які орієнтує методика навчання предмета, а також кількість навчальних годин, виділених на предмет в освітній програмі. Водночас пропонуємо врахувати, що загальна кількість тематичних діагностувальних робіт з різних предметів вивчення/інтегрованих курсів має бути дидактично обґрунтованою. Зазвичай, їх планують через кожні 16-20 навчальних годин опрацювання програмового матеріалу.


– Писати оцінювальні судження до всіх письмових робіт чи можна вибірково?

Відповідно до наказу МОН №813 від 13.07.2021 З метою побудови освітнього процесу з урахуванням даних про навчальний поступ учнів рекомендуємо перевіряти кожну письмову роботу учня як у робочих зошитах, так і в навчальних посібниках з друкованою основою, якщо такі використовуються в освітньому процесі.


– У класному журналі фіксувати тільки річну оцінку чи семестрову також?

Згідно наказу МОН №813 від 13.07.2021 Об’єктом підсумкового оцінювання є результати навчання учня/учениці за рік. Підсумкову (річну) оцінку рекомендуємо визначати з урахуванням індивідуалізованої діагностувальної роботи (якщо така проводилась) за умови, якщо виконання індивідуалізованої діагностувальної роботи засвідчує покращення результату навчання. Підсумкову (річну) оцінку фіксують у класному журналі і свідоцтвах досягнень учнів.


– Чи можна писати в зошитах «Молодець!», «Добре!»?

Можна. Відповідно до наказу МОН №813 від 13.07.2021 Оцінювальне судження, зазвичай, виражає не лише емоційне сприйняття результату роботи учня, його прогресу (типу «Молодець!’», «Чудово!»), а розкриває суть досягнутого учнем результату відповідно до конкретних очікувань (типу «Іменники в тексті визначено правильно, однак перевір написання слів у рядку…», «Дякую за старанність, хід розв’язування задачі обрано правильно, повтори способи обчислень за № 102 на с. 34» тощо).

konotopcprpp