Управління ДСЯО у Сумській області підготувало цикл відеопрезентацій на основі рекомендацій, зазначених в Абетці для директора.
Вимоги до освітнього середовища закладів загальної середньої освіти
Реалізація компетентнісного підходу до навчання
Критерії, правила та процедури оцінювання навчальної діяльності
Дотримання вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки Критерій 1.1.3
Адаптація та інтеграція учнів та педагогічних працівників Критерій 1.1.7
Реалізація компетентнісного підходу до навчання
Умови для безпечного використання мережі Інтернет в закладі освіти
Правила поведінки учасників освітнього процесу – рекомендації керівнику
Планування та діяльність закладу освіти щодо протидії булінгу
Методики та технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Критерій 1.3.2
Мотивація здобувачів освіти в освітньому середовищі Критерій 1.3.4
Освітнє середовище закладу освіти
Облаштування приміщення та території з урахуванням принципів дизайну та/або розумного пристосування
Про стан організації дистанційного навчання у закладах освіти Сумської області в умовах карантину
Формування та реалізація індивідуальної освітньої траєкторії учня
Критерії, правила та процедури оцінювання навчальної діяльності Критерій 2.1.1
Справедливе та об’єктивне оцінювання результатів навчання Критерій 2.1.3
У закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти Критерій 2.2.1
У закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти Критерій 2.2.1
У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання Критерій 2.2.2
У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання Критерій 2.2.2
Відповідальне ставлення здобувачів освіти до результатів навчання Критерій 2.3.1
Про Національну стратегію розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у НУШ
Забезпечення професійного розвитку і підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Аналіз результатів навчання здобувачів освіти
Заклад освіти впроваджує політику академічної доброчесності
Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність. Критерій 3.1.1
Педагогічне наставництво в закладах освіти Критерій 3.3.3
Педагогічні працівники дотримуються принципів академічної доброчесності Критерій 3.4.2
Використання технологій, спрямованих на формування ключових компетентностей здобувачів освіти
Використання педагогічними працівниками інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі
Формування суспільних цінностей у здобувачів освіти у процесі їх навчання, виховання та розвитку
Педагогічні працівники здійснюють інноваційну освітню діяльність
Стратегія закладу освіти Критерій 4.1.1
Планування роботи закладу освіти на навчальний рік Критерій 4.1.2
Реалізація прав і обов’язків учасників освітнього процесу Критерій 4.4.1
Прийняття управлінських рішень з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу Критерій 4.4.2
Керівництво закладу освіти створює умови для розвитку громадського самоврядування Критерій 4.4.3
Керівництво закладу сприяє виявленню громадської активності та ініціативи Критерій 4.4.4