Кожній дитині потрібно якомога більше рухатися. Рухливі ігри змушують дітей бути активними, розвивають фізичну витривалість, швидкість, спритність. Їх можна проводити як на шкільному майданчику чи[…]
Навчально-методичний посібник “НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ПОРАДНИК ВИХОВАТЕЛЮ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ”
Лист МОН від 18.07.2013 № 1/9-503 “Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу”
Посібник «Організація дистанційного навчання в школі. Методичні рекомендації»
Карантин – це чудова нагода приділити увагу своїм захопленням, отримати нові знання. Це можливість відкрити для себе щось нове за допомогою безкоштовних освітніх онлайн-сервісів. Цей[…]
Нормативи наповнюваності груп подовженого дня встановлюються відповідно до Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня[…]
Рішення про створення та роботу груп подовженого дня приймають засновники шкіл за письмовими зверненнями батьків чи інших законних представників учнів. Для цього в школі також[…]