Римаренко О.К. Творчі завдання з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 3-4 клас Всеосвіта. 2022 Підібрані творчі, пізнавальні завдання спрямовані на розвиток креативного мислення учнів початкових класів в процесі вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Запропоновані завдання сприяють збудженню інтересу у дітей до розмірковування, розумової діяльності, нестандартного мислення
Шаповалова Л.М. Я дивлюсь і цікавлюсь: урок інтегрованого курсу «Я досліджую світ» На урок. 2022 Цікавий інтегрований урок  для учнів 1 класу дає можливість учням учитись вчитися описувати зміни власних емоцій, почуттів (настрою), свої почуття в різних ситуаціях; порівнювати вплив різних емоцій та почуттів на себе та інших; виражати словесно і несловесно потреби, бажання, почуття; пояснювати, яка діяльність приносить і радість, і користь; дотримуватися правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях
Шаповалова Л.М. Я досліджую світ: урок інтегрованого курсу «Я досліджую світ» На урок. 2022 Цікавий інтегрований урок для учнів 1 класу дає можливість учням з’ясувати, що люди проводять дослідження для того, щоб найкраще пізнавати навколишній світ. Учить визначати, які органи чуття знадобляться для обраного дослідження; пояснювати, навіщо він/вона виконує певні дії, спостерігаючи за природними об’єктами / явищами або експериментуючи з ними; висловлювати здогад про ймовірний результат;описувати послідовність дій в експерименті / спостереженні; добирати найпростіші матеріали та прилади, які можна застосувати; визначати, якої інформації не вистачає для дослідження; на основі власного досвіду знаходити підтвердження правдивості відомостей про природу, висловлювати свою думку про це
Шаповалова Л.М. Я – пішохід: урок інтегрованого курсу «Я досліджую світ» На урок. 2022 Цікавий інтегрований урок  для учнів 1 класу дає можливість учням дізнатись, як правила та їх дотримання впливають на безпеку в довкіллі, зокрема вдома, у школі; навчитись обирати безпечну дорогу, розробляти безпечний маршрут до \ із школи з урахуванням правил дорожнього руху; обирати свої дії як учасник дорожнього руху з найменшим ризиком; розрізняти основні знаки та символи дорожнього руху
Курсова Н. М. Задачі на знаходження відстані за даними швидкості й часу: урок математики в 4 класі  На урок. 2022 Цікавий урок математики з використанням краєзнавчого матеріалу для інклюзивного класу. Представлені різні типи завдань, зокрема диференційовані  для окремих груп учнів. У розробці представлені колективна, індивідуальна, групова робота
Головко І. А.  Діагностична робота: тестові завдання з англійської мови для учнів 1 класу На урок. 2022 Публікація містить 6 питань, за допомогою яких можна  перевірити знання учнів 1 класу за 1 семестр за підручником « Quick Minds 1»
Юрченко О.М.  Самозбережувальні технології в умовах сьогодення Матеріали вебінару  17.05.2022-26.11.2022 У матеріалі закцентовано увагу на необхідності  пошуку нових форм і методів впровадження самозбережувальних технологій з метою формування сильної особистості, здатної жити й працювати у світі, що безперервно зазнає змін, здатної сміливо розробляти власну стратегію поведінки, здійснювати моральний вибір і нести за нього відповідальність; визначити актуальні ідеї поліпшення роботи вчителів до застосування самозбережувальних технологій у освітньому просторі; здійснювати  соціально-психологічно грамотну, емоційно-професійну підтримку діяльності учасників навчального процесу в умовах сьогодення задля  усунення наслідків вигорання, паніки, тривожності тощо
Юрченко О.М.  Формування   ключових  компетентностей  учителя,  необхідних для  успішного  проходження  сертифікації  АІРО, 15.09.2022 У матеріалі закцентовано увагу на необхідності  пошуку нових форм і методів впровадження технологій з метою формування сильної особистості, здатної жити й працювати у світі, що безперервно зазнає змін, здатної сміливо розробляти власну стратегію поведінки, здійснювати моральний вибір і нести за нього відповідальність; визначити актуальні ідеї поліпшення роботи вчителів; здійснювати  соціально-психологічно грамотну, емоційно-професійну підтримку діяльності учасників навчального процесу в умовах сьогодення задля  усунення наслідків вигорання, паніки під час випробувань тощо
Юрченко О.М. “SOFT SKILLS – важливі навички для будь-якої професії. Формуємо успішну особистість” АІРО,  13.10.2022  Теоретичні знання про ключові навички сучасного випускника та педагогічні технології, що дозволяють їх формувати
Юрченко О.М. Soft Skills – формуємо ключові навички в умовах сьогодення Матеріали науково-практичної конференції  «Освітні  інновації: філософія, психологія, педагогіка»  08.12.2022, м. Суми Теоретичні знання про ключові навички сучасного випускника та педагогічні технології, що дозволяють їх формувати