Римаренко О.К. |
Творчі завдання з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 3-4 клас |
Всеосвіта. 2022 |
Підібрані творчі, пізнавальні завдання спрямовані на розвиток креативного мислення учнів початкових класів в процесі вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Запропоновані завдання сприяють збудженню інтересу у дітей до розмірковування, розумової діяльності, нестандартного мислення |
Шаповалова Л.М. |
Я дивлюсь і цікавлюсь: урок інтегрованого курсу «Я досліджую світ» |
На урок. 2022 |
Цікавий інтегрований урок для учнів 1 класу дає можливість учням учитись вчитися описувати зміни власних емоцій, почуттів (настрою), свої почуття в різних ситуаціях; порівнювати вплив різних емоцій та почуттів на себе та інших; виражати словесно і несловесно потреби, бажання, почуття; пояснювати, яка діяльність приносить і радість, і користь; дотримуватися правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях |
Шаповалова Л.М. |
Я досліджую світ: урок інтегрованого курсу «Я досліджую світ» |
На урок. 2022 |
Цікавий інтегрований урок для учнів 1 класу дає можливість учням з’ясувати, що люди проводять дослідження для того, щоб найкраще пізнавати навколишній світ. Учить визначати, які органи чуття знадобляться для обраного дослідження; пояснювати, навіщо він/вона виконує певні дії, спостерігаючи за природними об’єктами / явищами або експериментуючи з ними; висловлювати здогад про ймовірний результат;описувати послідовність дій в експерименті / спостереженні; добирати найпростіші матеріали та прилади, які можна застосувати; визначати, якої інформації не вистачає для дослідження; на основі власного досвіду знаходити підтвердження правдивості відомостей про природу, висловлювати свою думку про це |
Шаповалова Л.М. |
Я – пішохід: урок інтегрованого курсу «Я досліджую світ» |
На урок. 2022 |
Цікавий інтегрований урок для учнів 1 класу дає можливість учням дізнатись, як правила та їх дотримання впливають на безпеку в довкіллі, зокрема вдома, у школі; навчитись обирати безпечну дорогу, розробляти безпечний маршрут до \ із школи з урахуванням правил дорожнього руху; обирати свої дії як учасник дорожнього руху з найменшим ризиком; розрізняти основні знаки та символи дорожнього руху |
Курсова Н. М. |
Задачі на знаходження відстані за даними швидкості й часу: урок математики в 4 класі |
На урок. 2022 |
Цікавий урок математики з використанням краєзнавчого матеріалу для інклюзивного класу. Представлені різні типи завдань, зокрема диференційовані для окремих груп учнів. У розробці представлені колективна, індивідуальна, групова робота |
Головко І. А. |
Діагностична робота: тестові завдання з англійської мови для учнів 1 класу |
На урок. 2022 |
Публікація містить 6 питань, за допомогою яких можна перевірити знання учнів 1 класу за 1 семестр за підручником « Quick Minds 1» |
Юрченко О.М. |
Самозбережувальні технології в умовах сьогодення |
Матеріали вебінару 17.05.2022-26.11.2022 |
У матеріалі закцентовано увагу на необхідності пошуку нових форм і методів впровадження самозбережувальних технологій з метою формування сильної особистості, здатної жити й працювати у світі, що безперервно зазнає змін, здатної сміливо розробляти власну стратегію поведінки, здійснювати моральний вибір і нести за нього відповідальність; визначити актуальні ідеї поліпшення роботи вчителів до застосування самозбережувальних технологій у освітньому просторі; здійснювати соціально-психологічно грамотну, емоційно-професійну підтримку діяльності учасників навчального процесу в умовах сьогодення задля усунення наслідків вигорання, паніки, тривожності тощо |
Юрченко О.М. |
Формування ключових компетентностей учителя, необхідних для успішного проходження сертифікації |
АІРО, 15.09.2022 |
У матеріалі закцентовано увагу на необхідності пошуку нових форм і методів впровадження технологій з метою формування сильної особистості, здатної жити й працювати у світі, що безперервно зазнає змін, здатної сміливо розробляти власну стратегію поведінки, здійснювати моральний вибір і нести за нього відповідальність; визначити актуальні ідеї поліпшення роботи вчителів; здійснювати соціально-психологічно грамотну, емоційно-професійну підтримку діяльності учасників навчального процесу в умовах сьогодення задля усунення наслідків вигорання, паніки під час випробувань тощо |
Юрченко О.М. |
“SOFT SKILLS – важливі навички для будь-якої професії. Формуємо успішну особистість” |
АІРО, 13.10.2022 |
Теоретичні знання про ключові навички сучасного випускника та педагогічні технології, що дозволяють їх формувати |
Юрченко О.М. |
Soft Skills – формуємо ключові навички в умовах сьогодення |
Матеріали науково-практичної конференції «Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка» 08.12.2022, м. Суми |
Теоретичні знання про ключові навички сучасного випускника та педагогічні технології, що дозволяють їх формувати |