БІОЛОГІЯ
Носков П. В. | Контрольна робота за І семестр: тест з біології для 10 класу. | Всеосвіта. 2022 | Тест з біології для 10 класу дає змогу перевірити вивчений матеріал під час дистанційного навчання за І семестр. |
Носков П. В. | Статеві клітини. Запліднення: тест з біології для 9 класу. | Всеосвіта. 2022 | Тест з біології для 9 класу на тему «Статеві клітини. Запліднення» дає змогу перевірити вивчений матеріал під час дистанційного навчання |
Носков П. В. | Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин: тест з біології для 10 класу | Всеосвіта. 2022 | Тест з біології для 10 класу на тему «Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин» дає змогу перевірити вивчений матеріал під час дистанційного навчання |
Носков П. В. | Підсумкова робота за І семестр: тест з біології для 6 класу | Всеосвіта. 2022 | Тест з біології для 6 класу дає змогу перевірити вивчений матеріал під час дистанційного навчання за І семестр |
Носков П. В. | Поділ клітин. Клітинний цикл: тест з біології для 9 класу | Всеосвіта. 2022 | Тест з біології для 10 класу на тему «Поділ клітин. Клітинний цикл» дає змогу перевірити вивчений матеріал під час дистанційного навчання |
Носков П. В. | Подвоєння ДНК. Репарація пошкоджень ДНК: тест з біології для 9 класу | Всеосвіта. 2022 | Тест з біології для 9 класу на тему «Подвоєння ДНК. Репарація пошкоджень ДНК» дає змогу перевірити вивчений матеріал під час дистанційного навчання |
Носков П. В. | Основні групи постійних тканин у рослин: тест з біології для 6 класу | Всеосвіта. 2022 | Тест з біології для 6 класу на тему «Основні групи постійних тканин у рослин» дає змогу перевірити вивчений матеріал під час дистанційного навчання |
Носков П. В. | Контрольна робота за темами: «Клітина», «Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності»: тест з біології для 6 класу | Всеосвіта. 2022 | Тест з біології для 6 класу на тему «Клітина», «Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності» дає змогу перевірити вивчений матеріал під час дистанційного навчання |
Носков П. В. | Шкідливі бактерії: тест з біології для 6 класу | Всеосвіта. 2022 | Тест з біології для 6 класу на тему «Шкідливі бактерії» дає змогу перевірити вивчений матеріал під час дистанційного навчання |
Носков П. В. | Структура клітин: тест з біології для 9 класу | Всеосвіта. 2022 | Тест з біології для 9 класу на тему «Структура клітин» дає змогу перевірити вивчений матеріал під час дистанційного навчання |
Носков П. В. | Ядро, його будова та функції: тест з біології для 9 класу | Всеосвіта. 2022 | Тест з біології для 9 класу на тему «Ядро, його будова та функції» дає змогу перевірити вивчений матеріал під час дистанційного навчання |
Носков П. В. | Основи генетичної та клітинної інженерії: тест з біології для 9 класу | Всеосвіта. 2022 | Тест з біології для 9 класу на тему «Основи генетичної та клітинної інженерії» дає змогу перевірити вивчений матеріал під час дистанційного навчання |
Носков П. В. | Складання схем обміну вуглеводів, ліпідів та білків в організмі людини | Всеосвіта. 2022 | Публікація містить методичну розробку уроку для 8 класу на тему «Складання схем обміну вуглеводів, ліпідів та білків в організмі людини» |
Носков П. В. | Статеві клітини та запліднення. Біологія. 9 клас | Всеосвіта. 2022 | Публікація містить методичну розробку уроку для 9 класу на тему «Статеві клітини та запліднення» |
Симоненко Н. М. | Водорості. Вищі спорові рослини: тест | Всеосвіта. 2022 | Тест розроблений для поточного оцінювання знань учнів 6 класу з біології. Містить 10 запитань: з однією правильною відповіддю та з декількома правильними відповідями |
Симоненко Н. М. | Рівні організації життя: тест | Всеосвіта. 2022 | Тест розроблений для поточного оцінювання знань учнів 10 класу з біології. Містить 12 запитань з однією правильною відповіддю |
Симоненко Н. М. | Вступ. Біорізноманіття: тест | Всеосвіта. 2022 | Тест розроблений для поточного оцінювання знань учнів 10 класу з біології. Містить 14 запитань: з однією правильною відповіддю та з декількома правильними відповідями |
Симоненко Н. М. | Тіла, речовини: тест | Всеосвіта. 2022 | Тест розроблений для поточного оцінювання знань учнів 5 класу з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» за підручником Т. Коршевнюк. Містить 12 запитань: з однією правильною відповіддю, з декількома правильними відповідями та з полем для вводу відповіді |
Симоненко Н. М. | Теплові явища: тест | Всеосвіта. 2022 | Тест розроблений для поточного оцінювання знань учнів 5 класу з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» за підручником Т. Коршевнюк. Містить 12 запитань: з однією правильною відповіддю та з полем для вводу відповіді. |
Симоненко Н. М. | Будова та рухи Землі: тест | Всеосвіта. 2022 | Тест розроблений для поточного оцінювання знань учнів 5 класу з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» за підручником Т. Коршевнюк. Містить 12 запитань: з однією правильною відповіддю, з декількома правильними відповідями та з полем для вводу відповіді |
Симоненко Н. М. | Атмосфера. Погода: тест | Всеосвіта. 2022 | Тест розроблений для поточного оцінювання знань учнів 5 класу з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» за підручником Т. Коршевнюк. Містить 12 запитань: з однією правильною відповіддю, з декількома правильними відповідями та із заповненням пропусків у тексті |
Симоненко Н. М. | Гідросфера. Літосфера: тест | Всеосвіта. 2022 | Тест розроблений для поточного оцінювання знань учнів 5 класу з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» за підручником Т. Коршевнюк. Містить 12 запитань: з однією правильною відповіддю, з декількома правильними відповідями та на встановлення відповідності |
ПРИРОДОЗНАВСТВО
Бурлака В.Г. | Тест для 5 класу «Грунт як середовище життя та його мешканці» | Всеосвіта. 2022 | Опублікований тест спрямований на формування знань про особливості організмів, які існують у ґрунті, розкриття особливостей ґрунту як середовища існування та характеристика ґрунту як середовища існування організмів, прагнення досліджувати навколишній світ, сприяти екологічному вихованню |
Бурлака В.Г. | Тест для 5 класу «Наземно-повітряне середовище та його мешканці» | Всеосвіта. 2022 | Опублікований тест спрямований на формування знань про існування організмів у наземно-повітряному середовищі, аналіз пристосування, які виникають у цьому середовищі; вміння аналізувати інформацію й виділяти головне; виховувати бережливе ставлення до живих організмів і природи вцілому |
ГЕОГРАФІЯ
Бурлака В.Г. | Тест з географії 9 клас «Торгівля» | Всеосвіта. 2022 | Тест спрямований на формування уявлення про суть торгівлі, як складової економічних відносин, ознайомлення з поняттями «експорт», «імпорт», «міжнародні організації» та на розвиток вмінь аналізувати, характеризувати міжнародні організації та їх роль у світовому виробництві та ринку товарів і послуг |
Бурлака В.Г. | Тест з географії 7 клас «Природні зони Євразії» | Всеосвіта. 2022 | Тест спрямований на повторення і закріплення знання про особливості природи Євразії; з`ясувати закономірності розташування природних зон, та їх формування; сприяти розумінню впливу клімату на ґрунти, рослинний та тваринний світ |
Бурлака В.Г. | Тест з географії 8 клас «Механічний рух населення» | Всеосвіта. 2022 | Тест спрямований на формування в учнів системи знань про причини і види міграцій; визначення основних напрямки міграційних потоків у світі та Україні; розкриття особливостей розселення українців у світі |
Бурлака В.Г. | Тест з географії 6 клас «Підземні води» | Всеосвіта. 2022 | Тест спрямований на формування знань учнів про підземні води, умови їх утворення, поглиблення знань про властивості гірських порід та води; удосконалення вмінь працювати з навчальним матеріалом |
Бурлака В.Г. | Тест з географії 7 клас «Населення. Держави Євразії» | Всеосвіта. 2022 | Тест спрямований на удосконалення практичних навичок учнів аналізувати причини нерівномірностей розселення населення; вдосконалення практичних уміння та навичок характеризувати головні ознаки населення материка |
Бурлака В.Г. | Тест з географії 7 клас «Тихий океан» | Всеосвіта. 2022 | Тест спрямований на поглиблення й систематизацію знання учнів про особливості природи Світового океану; формування умінь визначати географічне положення Тихого океану та характеризувати етапи його дослідження, пояснювати особливості рельєфу дна; пояснювати характерні риси клімату та властивості водних мас, визначати своєрідність органічного світу, характеризувати природні ресурси Тихого океану та виділяти основні джерела забруднення океанічних вод |
Бурлака В.Г. | Тест з географії 7 клас «Індійський океан» | Всеосвіта. 2022 | Тест спрямований на поглиблення й систематизацію знання учнів про особливості природи Світового океану; формування умінь визначати географічне положення Індійського океану та характеризувати етапи його дослідження, пояснювати особливості рельєфу дна; пояснювати характерні риси клімату та властивості водних мас, визначати своєрідність органічного світу, характеризувати природні ресурси Індійського океану та виділяти основні джерела забруднення океанічних вод |
Бурлака В.Г. | Тест з географії 10 клас «Бразилія» | Всеосвіта. 2022 | Тест спрямований на визначення місця країни у світі та регіоні, розкриття основних чинників, що визначають місце країни у міжнародному поділі праці, розселення населення, особливості структури економіки країни, що розвивається, мінеральні ресурси, спеціалізацію сільського господарства, промисловість виробництва, особливості розвитку третинного сектору |
Гайдамака М.О. | Зміна клімату. Вплив людини на атмосферу: конспект. Географія 6 клас | На Урок. 2022 | Публікація містить методичну розробку уроку географії у 6 класі за навчальною програмою для ЗЗСО Географія 6-9 класи, зтвердженою наказом МОН України від 07.06.2017 №804). Розробка останнього уроку у темі “Атмосфера”. Діяльність учнів на уроці допоможе їм усвідомити важливість атмосфери як оболонки Землі; розширити знання про джерела забруднення атмосфери ( у тому числі й антропогенні) та його насліки і шляхи запобігання; дізнатися про інтерпритацію різних атмосферних явищ митцями |
Гайдамака М.О. | Атмосфера: тест 6 клас | На Урок. 2022 | Тест містить 19 питань з однією правильною відповіддю. Може бути корисним для поточної перевірки знань з тем будова атмосфери, температура та тиск в атмосфері |
Гайдамака М.О. | Клімат Південної Америки: тест 7 клас | На Урок. 2022 | Тест містить 20 питань з однією правильною відповіддю та множинного вибору про клімат материка Південна Америка. Може бути корисним для поточної перевірки знань з теми «Клімат Південної Америки» |
Гайдамака М.О. | Градусна сітка на глобусі та географічній карті: тест 6 клас | На Урок. 2022 | Тест містить 14 питань з однією правильною відповіддю та множинного вибору. Може бути корисним для поточної перевірки знань у темі «Географічні координати» |
Гайдамака М.О. | Узагальнення і систематизація знань зі Вступу та розділу І Національна економіка та світове господарство: тест 9 клас | Всеосвіта. 2022 | Тест містить 21 питання з однією правильною відповіддю та множинного вибору, а також на встановлення відповідності. Може бути корисним для узагальнення і систематизації знань зі Вступу та Розділу І Національна економіка та світове господарство |
Гайдамака М.О. | Природні зони Євразії: Арктичні пустелі. Тундра й лісотундра. Ліси помірного поясу. Лісостепи й степи: тест 7 клас | Всеосвіта. 2022 | Тест містить 10 питання з однією правильною відповіддю. Може бути корисним для поточної перевірки знань у темі Євразія |
ФІЗИКА ТА АСТРОНОМІЯ
Арнаут К., Салогуб О.І. | Вплив електрики на ріст рослин. с.88-90 | Перший крок у науку: Конотопські наукові студії – 2022: тези доповідей І науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів, студенів, учнів (20.05.2022, м. Конотоп) | У статті описано результати дослідження щодо позитивного і негативного впливів електромагнітного, гравітаційного та інших полів на розвиток рослин та інших живих істот, що залежить від їх характеру, тривалості та інтенсивності |
Ворона Г.В. | Інтерференція та дифракція світла: урок | На Урок. 2022 | Публікація містить розробку уроку фізики у 11 класі “Інтерференція та дифракція світла”. Ця розробка допоможе сформувати знання про інтерференцію та дифракцію світла, сформувати вміння спостерігати та пояснювати ці оптичні явища в природі та лабораторних умовах |
Олексенко І. О. | Відбивання світла. Закони відбивання. Лабораторна робота. Вивчення законів відбивання за допомогою плоского дзеркала: урок фізики в 9 класі | На Урок. 2022 | Публікація містить конспект уроку, який поєднує в собі виклад теоретичного матеріалу та його практичне закріплення під час проведення лабораторної роботи |
Ювко О.М. | Формування життєвих компетентностей шляхом використання практично-орієнтовних завдань з фізики: методична розробка майстер-класу | Всеосвіта. 2022 | Методична розробка майстер-класу представляє різні види практично-орієнтовних завдань з фізики, методи, прийоми та форми роботи, які підвищують пізнавальний інтерес учнів до предмету. Матеріали дають можливість педагогам в подальшому активно використовувати представлені технології в освітньому процесі для формування самоосвітньої діяльності |
МАТЕМАТИКА
Бочило Т.М. | Розвиток креативних здібностей учнів 10-11 класів під час розв’язання нестандартних математичних задач: матеріали ІV Всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет-конференції “Студентський науковий вимір проблем природничо-математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору” | м. Глухів, Національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 25 травня 2022 р. | Розглянуто поняття «креативності» та шляхи її розвитку, зокрема під час розв’язування математичних задач з недостатніми або зайвими умовами, або із суперечливими умовами
|
Вінник В.В. | Подільність натуральних чисел: урок математики в 6 класі | На Урок. 2022 | Публікація містить методичну розробку уроку, яка дозволяє систематизувати знання учнів з теми «Подільність натуральних чисел», шляхом використання усного опитування, математичного диктанту, виконання вправ на відповідність |
ХІМІЯ
Біла В.О. | Застосування метанолу, етанолу, гліцеролу. Отруйність спиртів, їх згубна дія на організм людини :Методична розробка уроку хімії в 9 класі | На Урок. 2022 | Публікація містить методичну розробку уроку з хімії у 9 класі «Застосування метанолу, етанолу, гліцеролу. Отруйність спиртів, їх згубна дія на організм людини». Ця розробка допоможе з’ясувати основні галузі застосування спиртів, які зумовлені їхніми фізичними та хімічними властивостями; розкрити шкідливу фізіологічну дію спиртів на організм людини |
Біла В.О. | Отруйність спиртів: буклет | На Урок. 2022 | Публікація містить буклет «Отруйність спиртів, їх згубна дія на організм людини». Для того, щоб учні краще запам’ятали матеріал, вивчений на уроці з хімії у 9 класі «Застосування метанолу, етанолу, гліцеролу. Отруйність спиртів, їх згубна дія на організм людини», і в майбутньому могли б його застосувати з користю для себе і друзів, був підготований буклет, який містить коротку інформацію про отруйність спиртів |
Білецька Т.А. | Хімія. Тести з хімії для учнів 7-11 класів | Всеосвіта. 2022 | Опубліковані тести (23 штуки) допоможуть вчителю хімії активізувати роботу учнів та перевірити ступінь засвоєння матеріалу учнями в процесі вивчення курсу хімії у 7-11 класах. Зміст тестів відповідає новому Державному стандарту та діючим програмам. Тести можна використовувати для різних форм контролю навчальних досягнень при синхронному та асинхронному дистанційному навчанні |
Білецька Т.А., Комарицький П.В. | Фізико-механічні показники композиційних матеріалів та підвищення зносостійкості деталей та механізмів | Збірник тез доповідей конференції КФК СумДУ «Транспортна та будівельні галузі: тенденції розвитку та стратегічні ініціативи»(5 листопада 2022р.) – Конотоп: КФК КІ СумДУ.- 2022 | Публікація містить основні теоретичні та методичні засади використання композиційних матеріалів для зменшення зносостійкості деталей та механізмів при експлуатації транспортних засобів. Особлива увага приділяється фізико-механічним показникам матеріалів, що утворюються при ревіталізації механізмів |
Білецька Т.А. | Уроки хімії для учнів 7-11 класів | Всеосвіта. 2022 | Опубліковані інтерактивні уроки хімії (5 штук) допоможуть вчителю хімії активізувати роботу учнів та перевірити ступінь засвоєння матеріалу учнями в процесі вивчення курсу хімії у 7-11 класах. Зміст уроків відповідає новому Державному стандарту та діючим програмам. Уроки можна використовувати при синхронному та асинхронному дистанційному навчанні |
УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА
Новик Ю.В. | Правильне вживання числівників на позначення дат. Леонід Глібов «Щука»: урок української мови в 6 класі | На Урок. 2022 | Цікавий інтегрований урок для учнів 6 класу дає можливість учням поглибити знання про числівник; удосконалити вміння відмінювати та правильно писати кількісні й порядкові числівники на позначення дат, які пов’язані з творчістю Леоніда Глібова |
Новик Ю.В. | Контрольний диктант: урок української мови в 5 класі | На Урок. 2022 | Публікація містить конспект уроку, який стане у нагоді вчителю під час проведення для учнів 5 класу контрольного диктанту на тему «Осінній ліс». Цей диктант дає змогу перевірити знання учнів з тем: «Правопис префіксів пре-, при-, прі-», «Розділові знаки при однорідних членах речення», «Ненаголошені голосні у коренях слів», «Уживання апострофа» |
Новик Ю.В. | Корінь як значуща частина слова: урок української мови в 5 класі. | На Урок. 2022 | Конспект уроку з української мови має на меті повторити й поглибити знання учнів про основу й корінь слова, сприяти зміцненню вмінь добирати спільнокореневі слова; формувати вміння знаходити корінь слова, визначати його роль у словах. Також у даній публікації є завдання для учнів з особливими освітніми потребами, які дають змогу цим дітям засвоїти нову тему на більш доступному рівні |
Клименко В.М. | Відокремлені означення: тест з української мови в 9 класі | На Урок. 2022 | Публікація містить 12 запитань, за допомогою яких можна перевірити знання учнів про відокремлені члени речення. Онлайн-тест створений для контролю знань та залучення учнів 9-го класу до активної роботи |
Клименко В.М. | Усна народна творчість. Українська середньовічна література XІ -XVст.: тест з української літератури для 9 класу | На Урок. 2022 | Тест дає змогу швидко визначити й оцінити набутий рівень знань, умінь і навичок учнів з теми «Усна народна творчість. Українська середньовічна література XІ-XVст.». Тест може бути використаний під час дистанційного навчання, а також онлайн-тестування на уроці |
Кисельова І.І. | Велика буква у власних назвах: урок української мови в10 класі | На Урок. 2022 | Запропонований матеріал можуть використати вчителі української мови при підготовці до уроку. Для вивчення та закріплення нового матеріалу учням запропоновано вибірковий диктант, текст з сюрпризом, синтаксичний розбір речення, редагування тексту, творче завдання. Перевірити рівень досягнень у кінці уроку допоможуть тести. Дидактичний матеріал підібрано на тему «Конотоп» |
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
Юрченко Т.О. | Бонусна система виховання. Методична розробка (з досвіду роботи) | На Урок. 2022 | Методична розробка з досвіду роботи, в якій пропоную класним керівникам ознайомитися із «Бонусною системою виховання», яка дає можливість відмітити кожндитину та подякувати їй за кожну добру справу, підтримати її найкращі риси характеру |
Юрченко Т.О. | Зразки складання схем Fishbone. Алгоритм дій при роботі із діаграмами та зразки схем Fishbone | На Урок. 2022 | Пропоную алгоритм дій при роботі із діаграмами та зразки схем Fishbone |
Юрченко Т.О. | «Поїзд “Жанри фольклору”»: презентація | Всеосвіта. 2022 | Уроки зарубіжної літератури в 5 класі за темою “Література і фольклор” насичені поняттями “фольклор”, “жанри фольклору”, “приказка”, “прислів’я” та ін., що важко сприймаються маленькими дітьми. Пропонується один із варіантів вивчення цієї теми, який допоможе провести урок цікаво і із задоволенням для дітей і вчителя |
Юрченко Т.О. | Використання методу Fishbone на уроках зарубіжної літератури та російської мови: методичні рекомендації | Всеосвіта. 2022 | Проста, на перший погляд, діаграма Fishbone дозволяє вчителю просто і достатньо швидко пояснити учням новий матеріал, підвести до висновку і закріпити матеріал. Всі записи – короткі, що подобається учням. Пропонуються зразки схем Fishbone, що були створені на уроках зарубіжної літератури та російської мови |
Юрченко Т.О. | “Робінзонада”: спортивно-інтелектуального змагання | Всеосвіта. 2022 | Саме Даніель Дефо і започаткував робінзонаду своїм романом «Робінзон Крузо». Пропонується сценарій спортивно-інтелектуального змагання «Робінзонада» серед учнів 6-х класів як підсумковий урок із позакласного читання. Сценарій можна використовувати і для позакласної роботи |
Юрченко Т.О. | “Конкурс шкільних детективів”: літературна гра | Всеосвіта. 2022 | Організація роботи щодо літературної освіти учнів у школі не обмежується лише рамками уроків за відповідними державними програмами. Матеріали гри “Конкурс шкільних детективів” можна використовувати на уроках зарубіжної літератури, при проведенні тижня зарубіжної літератури в школі. Завдання для учнів: підібрати псевдонім кожному письменникові |
Юрченко Т.О. | Джек Лондон. “Жага до життя”: тести. 6 клас | Всеосвіта. 2022 | Тести складаються з 22 питань з відповідями, дозволяють перевірити знання учнів з теми для контролю і корекції |
Юрченко Т.О. | Персонажі казки Льюїса Керролла “Аліса в Країні Див”: тести. 5 клас | Всеосвіта. 2022 | Тест допоможе вчителю перевірити знання змісту казки Льюїса Керролла “Аліса в Країні Див” |
Юрченко Т.О. | О. Генрі. “Дари волхвів”: тести. 7 клас | Всеосвіта. 2022 | Тест для перевірки та контролю знань змісту новели О. Генрі “Дари волхвів” |
Юрченко Т.О. | Марина Цвєтаєва. “Книжки в обкладинках червоних”: тести. 5 клас | Всеосвіта. 2022 | Тести допоможуть вчителю перевірити знання учнів про дитячі та юнацькі роки Марини Цвєтаєвої та знання змісту вірша авторки “Книжки в обкладинках червоних” |
Юрченко Т.О. | Ернест Міллер Гемінґвей. “Старий і море”: тести. 11 клас | Всеосвіта. 2022 | Тести дозволяють перевірити знання з теми “Ернест Міллер Гемінґвей. Віхи життя й творчості митця” та тексту повісті “Старий і море”. Після успішного проходження тесту пропоную видати кожному учневі електронний диплом. Код шаблону: 9857 |
Юрченко Т.О. | Генрі “Останній листок”: тести. 7 клас | Всеосвіта. 2022 | Тест допоможе вчителю перевірити знання тексту новели О. Генрі “Останній листок” |
Юрченко Т.О. | О. Генрі “Вождь червоношкірих”: тести. 7 клас | Всеосвіта. 2022 | Тест допоможе вчителю перевірити знання змісту новели О. Генрі “Вождь червоношкірих” та навички аналізу тексту і характеристики героїв |
Юрченко Т.О. | Рей Дуглас Бредбері. “Усмішка”: тести.7 клас | Всеосвіта. 2022 | Тестові завдання допоможуть вчителю перевірити знання змісту оповідання Рея Дугласа Бредбері “Усмішка” |
Юрченко Т.О. | Світова новела. Підсумкові запитання”: тести. 7 клас | Всеосвіта. 2022 | Тестові завдання до частини шостої “Світова новела” (підручник “Зарубіжна література” для 7 кл. закладів загальної середньої освіти / Євгенія Волощук, Олена Слободянюк. – 2-ге вид., переробл. – Київ: Генеза, 2020.) |
Юрченко Т.О. | Пауль Маар. «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»: тести. 5 клас | Всеосвіта. 2022 | Тестові завдання допоможуть учителю зарубіжної літератури перевірити знання змісту тексту Пауля Маара “Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу” |
Юрченко Т.О. | Роалд Дал “Чарлі і шоколадна фабрика”: тести. 5 клас | Всеосвіта. 2022 | Тестові завдання допоможуть учителю зарубіжної літератури перевірити знання змісту тексту “Чарлі і шоколадна фабрика” |
Юрченко Т.О. | Майк Гелпрін “Свіча горіла”: тести. 11 клас | Всеосвіта. 2022 | Тестові завдання допоможуть вчителю перевірити знання змісту оповідання Майка Гелпріна “Свіча горіла” |
Юрченко Т.О. | Астрід Ліндґрен “Міо, мій Міо”: тести. 6 клас | Всеосвіта. 2022 | Тестові завдання допоможуть вчителю перевірити знання змісту казки Астрід Ліндґрен “Міо, мій Міо” |
Юрченко Т.О. | Корнелія Функе. «Чорнильне серце»: тести. 5 клас | Всеосвіта. 2022 | Тести допоможуть вчителю перевірити знання змісту роману Корнелії Функе «Чорнильне серце» |
Юрченко Т.О. | Діана Вінн Джонс. “Мандрівний замок Гаула”: тести. 7 клас | Всеосвіта. 2022 | Тест допоможе вчителю перевірити знання тексту “Мандрівний замок Гаула” Діани Вінн Джонс |
Юрченко Т.О. | Кристіне Нестлінґер “Конрад, або Дитина з бляшанки”: тести. 6 клас | Всеосвіта. 2022 | Тест дозволяє вчителю перевірити знання змісту повісті-казки Кристіне Нестлінґер “Конрад, або Дитина з бляшанки» |
Юрченко Т.О. | Френсіс Еліза Годґсон Бернетт. “Маленька принцеса”: тести. 5 клас | Всеосвіта. 2022 | Тести допоможуть вчителю перевірити знання змісту твору Френсіс Елізи Годґсон Бернетт “Маленька принцеса» |
Юрченко Т.О. | “Відчиняє двері казка”: тести. 5 клас | Всеосвіта. 2022 | Тестові завдання допоможуть вчителю зарубіжної літератури перевірити загальні знання учнів 5-х класі з теми «Фольклорні і літературні казки» |
Юрченко Т.О. | Фольклорна балада “Король Лір і його дочки”: тести. 7 клас | Всеосвіта. 2022 | Тест допоможе вчителю швидко перевірити знання змісту фольклорної “Король Лір і його дочки” |
Юрченко Т.О. | Індійська народна казка “Фарбований шакал”: тести. 5 клас | Всеосвіта. 2022 | Тести допоможуть вчителю перевірити знання тексту індійської народної казки “Фарбований шакал” |
Юрченко Т.О. | Японська народна казка «Момотаро, або Хлопчик-Персик»: тести. 5 клас | Всеосвіта. 2022 | Тест допоможе вчителю швидко перевірити знання тексту японської казки «Момотаро, або Хлопчик-Персик» |
Юрченко Т.О. | Давньоєгипетський міф про Тефнут: тести. 6 клас | Всеосвіта. 2022 | Тест допоможе вчителю перевірити знання тексту давньоєгипетського міфу про Тефнут |
Юрченко Т.О. | Біблія, або Святе Письмо: тести. 8 клас | Всеосвіта. 2022 | Біблія, або Святе Письмо, Священне Писання — сукупність текстів різних епох і авторів, яка сприймається всіма християнськими конфесіями як Священне Писання. Тест допоможе вчителю зарубіжної літератури перевірити знання учнів з теми “Біблія, або Святе письмо |
Юрченко Т.О. | Міф про Прометея: тести. 6 клас | Всеосвіта. 2022 | “Я честь віддам титану Прометею, що не творив своїх людей рабами” ( Леся Українка). Тест допоможе вчителю перевірити знання змісту давньогрецького міфу про Прометея |
Юрченко Т.О. | Вступ. Священні книги людства як пам’ятка культури і джерел літератури: тести. 8 клас | Всеосвіта. 2022 | Тести допоможуть перевірити знання учнів 8 класу з теми “Вступ. Священні книги людства як пам’ятка культури і джерел літератури» |
Юрченко Т.О. | Вступ. Балади. Підсумкові запитання: тести. 7 клас | Всеосвіта. 2022 | Тестові завдання допоможуть перевірити знання з теми”Вступ. Балади” |
Юрченко Т.О. | Вступ. Міфи народів світу: тести. 6 клас | Всеосвіта. 2022 | Міфологія – сукупність первинних вірувань народу про його походження, найдавнішої історії, героїв, богів тощо. На відміну від достовірних відомостей, вигаданих згодом.(Амброз Бірс). Тести складено для перевірки знань учнів 6 класу з тем “Вступ. Міфи народів світу” |
Юрченко Т.О. | Андерсен “Снігова Королева”. Оповідання перше “Дзеркало та його скалки”. Оповідання друге “Хлопчик та дівчинка”: тести. 5 клас | Всеосвіта. 2022 | Тести допоможуть перевірити знання змісту оповідання першого “Дзеркало та його скалки” та оповідання другого “Хлопчик та дівчинка” |
Юрченко Т.О. | Г.-К. Андерсен “Снігова Королева”: оповідання 3 -5″: тести. 5 клас | Всеосвіта. 2022 | Тести допоможуть перевірити знання змісту 3-5 оповідання казки Г.-К. Андерсена “Снігова Королева” |
Юрченко Т.О. | Вальтер Скотт. “Айвенго”: тести. 7 клас | Всеосвіта. 2022 | Лицарство… воно джерело найчистіших й найшляхетніших прихильностей, опора пригніченим, захист ображеним, оплот проти свавілля володарів! Тести допоможуть перевірити знання змісту роману Вальтера Скотта “Айвенго” |
Юрченко Т.О. | Герої давньогрецьких міфів і поеми Гомера “Іліада”: тести. 8 клас | Всеосвіта. 2022 | Тести допоможуть перевірити знання змісту давньогрецьких міфів і поеми Гомера “Іліада”та уміння учнів характеризувати героїв |
Юрченко Т.О. | Література проти війни. 7 клас: тести | Всеосвіта. 2022 | Війна, війна! І знов криваві ріки! І грім гармат, і шаблі дзвін. Могили, сироти, каліки І сум покинутих руїн. (Олександр Олесь). Тести для перевірки знань учнів з теми «Література проти війни» |
Юрченко Т.О. | Античність: тести. 8 клас | Всеосвіта. 2022 | Тести для перевірки знань учнів 8 класу з теми «Античність» |
Юрченко Т.О. | Чарлз Діккенс “Різдвяна пісня в прозі” : тести. 7 клас | Всеосвіта. 2022 | Тести допоможуть перевірити знання змісту “Різдвяної пісні в прозі ” Чарлза Діккенса |
Юрченко Т.О. | Джеймс Олдрідж “Останній дюйм”: тести. 7 клас | Всеосвіта. 2022 | Тести допоможуть перевірити знання змісту повісті Джеймса Олдріджа “Останній дюйм” |
Юрченко Т.О. | Анджела Нанетті “Мій дідусь був черешнею”: тести. 5-7клас | Всеосвіта. 2022 | Тести допоможуть перевірити знання змісту повісті Анджели Нанетті “Мій дідусь був черешнею” на уроці позакласного читання |
Юрченко Т.О. | Поети середньовічного Китаю та Персії: тести. 8 клас | Всеосвіта. 2022 | Тести допоможуть перевірити знання з теми «Поети середньовічного Китаю та Персії» |
Юрченко Т.О. | Редьярд Кіплінг “Балада про Схід і Захід”, “Якщо…”: тести. 7 клас | Всеосвіта. 2022 | Тести допоможуть перевірити знання змісту віршів Редьярда Кіплінга “Балада про Схід і Захід”, “Якщо…” |
Юрченко Т.О. | М. Гоголь “Ніч перед Різдвом”: тести. 6 клас | Всеосвіта. 2022 | Тести допоможуть перевірити знання змісту повісті М. Гоголя “Ніч перед Різдвом” |
ІНОЗЕМНА МОВА
Гаценко Л. О. | Контрольна робота з письма (граматика, словник): урок англійської мови для учнів 11 класу | На Урок. 2022 | Тестова контрольна робота з англійської мови для учнів 11 класу за підручником «Англійська мова»: підруч. для 11-го кл. (рівень стандарту). М.А. Нерсисян, А.О. Піроженко. Тест складається з 42 запитань з однією правильною відповіддю. Тестові завдання спрямовані на перевірку засвоєння учнями вивчених граматичних правил та лексичних одиниць |
Кліценко Н.М. | Використання Інтернет ресурсів як засіб підвищення предметних компетентностей учнів на уроках англійської мови”: презентація | На Урок. 2022 | Презентація містить перелік ефективних інтернет-ресурсів щодо розвитку мовленнєвої компетентності на уроках англійської мови як засобу підвищення предметних компетентностей учнів та як умови соціалізації здобувачів освіти, формування творчих здібностей, розумової активності здобувачів освіти; розгляд та опрацювання деяких програм на уроках англійської мови |
Кліценко Н.М. | Використання Інтернет ресурсів як засіб підвищення предметних компетентностей учнів на уроках англійської мови: методична розробка майстер-класу | На Урок. 2022 | Методична розробка майстер-класу представляє інтернет ресурси, які можна використовувати на уроках англійської мови щодо розвитку мовленнєвої компетентності на уроках англійської мови як засобу підвищення предметних компетентностей учнів та як умови соціалізації здобувачів освіти, формування творчих здібностей, розумової активності здобувачів освіти; розгляд та опрацювання деяких програм на уроках англійської мови |
Хоменко Т.Ф. | Здоров’я та здоровий спосіб життя. Англійська мова. 7 клас | На Урок. 2022 | Публікація містить розробку уроку англійської мови для учнів 7 класу по темі “Здоров’я та здоровий спосіб життя” із залученням додаткового матеріалу |
Хоменко Т.Ф. | Еко-туризм. Англійська мова. 11 клас | На Урок. 2022 | Публікація містить розробку уроку для учнів 11 класу із залученням матеріалів із підручника Real life intermediate bySarah Cunningham and Peter Moor |
Хоменко Т.Ф. | Food. Англійська мова. 5 клас | На Урок. 2022 | Публікація містить розробку уроку для учнів 5 класу по темі Food із залученням відеоматеріалів та застосунку LearningApps |
ІСТОРІЯ
Лавриненко Н.М. | Українські землі у першій половині XIX ст. Історія України 9 клас | Всеосвіта. 2022 | Українські землі у складі російської імперії. Адміністративно-територіальний устрій. Економічне становище. Питання з однією правильною відповіддю |
Лавриненко Н.М. | Європа та Америка в добу революцій та національного об’єднання. Всесвітня історія 9 клас | Всеосвіта. 2022 | Тести складені відповідно до теми у такому форматі: завдання 1-6 – обрати одну правильну відповідь, завдання 7-9 – співвіднести термін та його значення, завдання 10-12 – дати коротку відповідь на запитання |
Лавриненко Н.М. | Українські землі у першій половині XIX ст. Історія України 9 клас | Всеосвіта. 2022 | Українські землі у складі російської імперії. Адміністративно-територіальний устрій. Економічне становище. Питання з однією правильною відповіддю |
Михайлик О.О. | Історичні джерела та їх різновиди: урок історії в 5 класі | На Урок. 2022 | Розробка уроку створена з предмету «Історія України» (5 клас), укладена відповідно до чинної програми. У конспекті представлені авторські матеріали, робота з додатковими джерелами інформації (підібраний історичний матеріал). Різні види завдань для формування предметних компетентностей. Учні зможуть пояснювати й розрізняти види історичних джерел; розповідати про те, як історики дізнаються про минулі часи на основі історичних джерел; наводити приклади історичних пам’яток, речових джерел, з яких можна дізнатися про давні часи; висловлювати судження щодо ролі історичних джерел у збереженні пам’яті про минуле |
Михайлик О.О. | Особливості розвитку української культури. Освіта. Наука: урок історії України в 9 класі | На Урок. 2022 | Представлений матеріал дає можливість учням з’ясувати, особливості розвитку української культури у другій половині ХІХ ст., дослідити стан розвитку освіти, науки, досягнення українських учених, діяльність наукових товариств, визначити історичне значення діяльності М. Грушевського; розвинути в учнів уміння й навички самостійної роботи, критичного мислення, взаємонавчання, виступати з повідомленнями, висловлювати власну думку; виховувати гордість за досягнення українських учених |
Михайлик О.О. | Міжнародні відносини у 1871-1900 рр: урок всесвітньої історії в 9 класі | На Урок. 2022 | Урок для учнів 9 класу дає можливість учням охарактеризувати головні міжнародні конфлікти, кризи, та їх наслідки, визначити зовнішньополітичні орієнтири провідних держав світу в останній чверті XIX ст., оцінити діяльність міжнародних союзів в останній третині XIX ст.; формувати навички з виявлення причинно-наслідкових зв’язків, уміння давати коротку характеристику діяльності історичних діячів; виховувати непримиренне ставлення до війни як засобу розв’язання конфліктних ситуацій |
МИСТЕЦТВО
Булега В., Олех А.П. | Порівняльні аспекти історико-культурного розвитку кримськотатарського та українського народів: спільні риси. с.134-136 | Перший крок у науку: Конотопські наукові студії – 2022: тези доповідей І науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів, студенів, учнів (Конотоп, 2022) | У стаття досліджено спільні риси українського та кримськотатарського етносів у галузі культурного та соціально-економічного розвитку протягом століть; охарактеризовано ступінь взаємопроникнення культур двох народів в галузях літератури, лексики, орнаментики і весільної обрядовості |
Назаренко А., Олех А.П., Олех Л.М. | Печворк у світі та в Україні: історія розвитку та техніки виготовлення. с.273-275 | Перший крок у науку: Конотопські наукові студії – 2022: тези доповідей І науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів, студенів, учнів (Конотоп, 2022) | Розглянуто історію зародження клаптикового рукоділля та еволюцію його розвитку; детально проаналізовано техніки виготовлення вишитих та в’язаних виробів, окреслено ряд заходів щодо популяризації печворку у регіоні та країні |
Немировська О.А. | Мистецтво. «Мистецтво, 5кл НУШ» | Всеосвіта. 2022 | Опубліковані тести (2 штуки) допоможуть вчителю інтегрованого курсу «Мистецтво, 5клас» активізувати роботу учнів та перевірити ступінь засвоєння матеріалу учнями в процесі вивчення курсу «Мистецтво, 5клас». Зміст тестів відповідає новому Державному стандарту та діючим програмам. Тести за підручником авт. Масол Л.М., Просіна О.В., можна використовувати для різних форм контролю навчальних досягнень при синхронному та асинхронному дистанційному навчанні |
Немировська О.А. | Музичне мистецтво. “Музичне мистецтво” | Всеосвіта. 2022 | Опубліковані тести (3 штуки) допоможуть вчителю музичного мистецтва активізувати роботу учнів та перевірити ступінь засвоєння матеріалу учнями в процесі вивчення курсу «Музичне мистецтво». Зміст тестів відповідає новому Державному стандарту та діючим програмам. Тести за підручником авт. Масол Л.М., Аристова Л.С., можна використовувати для різних форм контролю навчальних досягнень при синхронному та асинхронному дистанційному навчанні |
Немировська О.А. | Мистецтво. “Мистецтво” | Всеосвіта. 2022 | Опубліковані тести (6 штук) допоможуть вчителю Мистецтва активізувати роботу учнів та перевірити ступінь засвоєння матеріалу учнями в процесі вивчення курсу «Мистецтво». Зміст тестів відповідає новому Державному стандарту та діючим програмам. Тести за підручником авт. Масол Л.М., можна використовувати для різних форм контролю навчальних досягнень при синхронному та асинхронному дистанційному навчанні |
Цимбал Т.О. | Ідеали й образи Ренесансу: тест з інтегрованого курсу «Мистецтво» для учнів 8 класу | На Урок. 2022 | Публікація містить 11 запитань, що дає змогу перевірити й оцінити знання учнів з теми «Ідеали й образи Ренесансу». Онлайн-тест створений для контролю знань учнів в умовах дистанційного навчання |
ЕКОНОМІКА
Назаренко Д., Олех А.П. | Страхування життя в Україні: механізм функціонування | Перший крок у науку: Конотопські наукові студії – 2022: тези доповідей І науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів, студенів, учнів (20.05.2022, м. Конотоп) | У статті оцінено ефективність діяльності вітчизняних страхових компаній через призму позитивного світового досвіду функціонування LIF-компаній в різних країнах світу; розроблено напрямки вдосконалення ринку страхування життя в нашій державі |
Божкевич І., Сотник І.М., Олех А.П. | Діджиталізація сфери банківських послуг в Україні на прикладі діяльності Монобанку. с.169-171 | Перший крок у науку: Конотопські наукові студії – 2022: тези доповідей І науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів, студенів, учнів (20.05.2022, м. Конотоп) | Розглянуто питання цифровізації банківських послуг в Україні, охарактеризовано переваги і недоліки діяльності банків без відділень; окреслено перспективи розвитку діджиталізації її фінансових послуг через призму показників роботи Монобанку |
Єременко К., Сотник І.М., Олех А.П. | Недержавне пенсійне забезпечення в Україні: проблеми та перспективи. с. 173-174 | Перший крок у науку: Конотопські наукові студії – 2022: тези доповідей І науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів, студенів, учнів (20.05.2022, м. Конотоп) | У роботі досліджено тему ефективності діяльності недержавних пенсійних фондів в Україні; проаналізовано суть та перебіг вітчизняної пенсійної реформи, охарактеризовано міжнародний досвід недержавного пенсійного забезпечення як орієнтир для національного сектору фінансових послуг
|
Морозова Я., Олех А.П., Сотник І.М. | Пандемія Коронавірусу: загрози та виклики для України. с.174-176 | Перший крок у науку: Конотопські наукові студії – 2022: тези доповідей І науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів, студенів, учнів (20.05.2022, м. Конотоп) | Досліджено історію зародження коронавірусної хвороби у світі, оцінено втрати суспільства від наслідків пандемії, проаналізовано ефективність протидії країн світу та України у сфері поширення COVID-19 |
Єременко К., Олех А.П., Сотник І.М. | Фестивальний туризм в Україні: проблеми і перспективи розвитку. с.181-183 | Перший крок у науку: Конотопські наукові студії – 2022: тези доповідей І науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів, студенів, учнів (20.05.2022, м. Конотоп) | Досліджено сутність фестивального туризму і особливості його розвитку у світі та Україні; проаналізовано економічну ефективність проведення фестивальних заходів у країнах світу і нашій державі |
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Носков П. В. | Підсумкова перевірочна робота. Технічна праця. 7 клас | Всеосвіта. 2022 | Тест з технічної праці для 7 класу дає змогу перевірити вивчений матеріал під час дистанційного навчання за І семестр |
Носков П. В. | Підсумкова перевірочна робота. Технічна праця. 8 клас | Всеосвіта. 2022 | Тест з технічної праці для 8 класу дає змогу перевірити вивчений матеріал під час дистанційного навчання за І семестр |
КРЕСЛЕННЯ
Носков П. В. | Розрізи. Креслення. 9 клас | Всеосвіта. 2022 | Публікація містить методичну розробку уроку для 9 класу на тему «Розрізи» |
ВИХОВНА ТА ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Білецька Т.А. | Вікторина Казкові герої планети Мультляндії | Всеосвіта. 2022 | Опублікована вікторина допоможе класному керівнику активізувати позакласну роботу з учнями та популяризувати найкращі українські мультфільми серед учнів 1-7 класів, на їхньому прикладі виховувати чуйність, повагу та добрі відносини серед дітей. Зміст вікторини відповідає новому Державному стандарту, правопису та діючим програмам. Вікторину можна використовувати для різних форм роботи при синхронному та асинхронному дистанційному навчальному процесі |
Білецька Т.А. | Виховна година Ми українці : честь і сила незламним | Всеосвіта. 2022 | Публікація допоможе класному керівнику виховувати в учнів 9-11класів почуття гордості й приналежності до незламного українського народу, який героїчно боронить власну державу, і як наслідок – готовності до посильної участі у справі захисту суверенітету України та відновлення її територіальної цілісності, залучення до волонтерського руху, допомога армії. Виховну годину можна використовувати для різних форм виховної роботи при синхронному та асинхронному дистанційному навчальному процесі |
Юрченко Т.О. | Маршрутний лист для класного керівника до проведення першого уроку у 5 класі: методичні рекомендації | Всеосвіта. 2022 | Рекомендаціїї у вигляді маршрутног листа із зупинками: Станція 1: «Знайомство», Станція 2: «Героїчна», Станція 3: Цікаві факти про Україну, Станція 4: «Алгоритм дій учня під час повітряної тривоги», Станція 5:«Лист до себе у майбутнє» .Для інтерактивного проведення першого уроку в 5 класі, особливо, якщо клас збірний |
Юрченко Т.О. | “Учні школи за безпечний рух на дорогах”. Виготовлення колажу “Наша вулиця”: проект | Всеосвіта. 2022 | Проєкт дає можливість, по-перше, цікаво підвести підсумки місячника безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі!”; по-друге, дозволяє працювати на засадах педагогіки партнерства,бо всі учасники проєкту є добровільними та зацікавленими однодумцями, рівноправними учасниками створення колажу, відповідальними за результат |
Юрченко Т.О. | Інтерактивний плакат «Наш клас», або цікава виховна година: методичні рекомендації | Всеосвіта. 2022 | За допомогою створення плакату класному керівнику можна не тільки провести нестандартну цікаву та веселу виховну годину, але і дізнатися про ставлення дитини до школи і навчання, про емоційний стан учнів, вміння товаришувати |
Юрченко Т.О. | Безпека на дорозі: правила дорожнього руху: тести | Всеосвіта. 2022 | Тест дає можливість школярам перевірити і закріпити знання з основних правил дорожнього руху |
Юрченко Т.О. | Абетка сучасного етикету: тести | Всеосвіта. 2022 | Як слід поводитися, щоб про вас склалася гарна думка, приємні враження, позитивний настрій, і люди прагнули спілкуватися з тобою? Виконайте тестові завдання і дізнайтеся, чи знаєте ви, як слід себе вести і як треба чинити, щоб виглядати вихованим і подавати приклад іншим |
Юрченко Т.О. | “Вогонь, діти, не для гри, пам’ятайте це завжди!”: тести | Всеосвіта. 2022 | Важко собі навіть уявити життя людини без вогню. Але якщо він потрапить у невмілі руки, то може стати грізним ворогом.Пропоновані тести допоможуть закріпити з дітьми основні знання про пожежну безпеку, правила поведінки в екстрених ситуаціях |
Олексенко Т.М. | «Солом’яний павук»: методична розробка захисту етнопроєкту | На Урок. 2022 | Під час заходу учні дізнаються про різновиди «солом’яних павуків»; розвивають творчі здібності учнів. У них пробуджується любов до традицій свого народу |
Олексенко Т.М. | Витинанка: методична розробка захисту проєкту | На Урок. 2022 | Під час заходу учні дізнаються про різновиди витинанок; розвивають свої творчі здібності. Підібраний дидактичний матеріал пробуджує в дітей любов до традицій українського народу |
Олексенко Т.М. | Зима прийшла і низку свят принесла: методична розробка захисту проєкту | На Урок. 2022 | Під час заходу учні дізнаються про цикл зимових свят; розвивають свої творчі здібності. Підібраний дидактичний матеріал пробуджує в дітях любов до традицій свого народу, заохочує до вивчення української народної культури |
Юрченко Т.О. | “Україна — це супер. Україна — це ексклюзив”: тести. 5 клас | Всеосвіта. 2022 | Тести складаються із 19 питань про Україну – її історію, сучасність, видатних людей, рослинність |