1. Олех А.П. Навчальна програма навчальних сесій «Основи дослідницької роботи у відділеннях математики, економіки, фізики та астрономії, комп’ютерних і технічних наук, 3 роки навчання» // автори: Герасименко О.В., Азаренкова А.І., Олех А.П., Нефедченко В.Ф. – Суми: ОЦПО та РТМ, 2021, – 32 с.
Анотація. У програмі надані рекомендації щодо організації науково-дослідницької роботи у відділеннях математики, економіки, фізики і астрономії Малої академії наук України.

2. Олех А.П. Навчальна програма Обласної заочної фізико-математичної школи, 2 роки навчання // автори: Герасименко О.В., Азаренкова А.І., Олех А.П., Нефедченко В.Ф. – Суми: ОЦПО та РТМ, 2021, – 14 с.
Анотація. У програмі містяться практичні рекомендації щодо змісту онлайн-занять зі слухачами обласної заочної фізико-математичної школи для учнів 8-11 класів.

3. Олех А.П. Навчальні програми з позашкільної освіти. Дослідницько-експериментальний напрям. Економіка / Н.О. Адвокатова та ін.; Відп. за вип. Т.В.Пещеріна. Київ, 2021 – 110 с. // Навчальна програма «Економіка» / автор А.П.Олех – с. 6-52.
Анотація. У виданні подано авторські програми з позашкільної освіти щодо організації науково-дослідницької роботи зі здобувачами освіти у науковому відділенні економіки Малої академії наук України. Видання розраховане на педагогічних працівників позашкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, викладачів і студентів ВНЗ, інститутів післядипломної педагогічної освіти, фахівців які займаються питаннями позашкільної освіти.

4. Гланц Ю.С. Національно-патріотичне виховання засобами вокального мистецтва. Позашкільна освіта Сумщини: регіональний аспект. Інформаційно-методичний збірник /За заг. ред. Тихенко Л.В.  Суми : Нота-бене, 2020. № 2  С. 17–28.

5. Ракітіна О.В. Складові професійної компетентності педагога позашкільної освіти необхідні для формування національно-патріотичного виховання і розвитку творчих здібностей учнів засобами декоративно-прикладного мистецтва. Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика: збірник наукових статей. Суми: НІКО,2021, с.422
Анотація. У статті розглянуто актуальність щодо формування національної свідомості учнів. Складові професійної компетентності педагога необхідні для формування національної свідомості та розвитку творчих здібностей  учнів засобами декоративно-прикладного мистецтва на уроках в художній школі.

6. Лященко О.М. Патріотичне виховання, формування активності та загальної культури учнів засобами декоративно-ужиткового мистецтва. Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика: збірник наукових статей. Суми: НІКО, 2021, с.422.
Анотація. У статті розглянуто можливості формування національної свідомості учнів, патріотизму у підростаючого покоління засобами декоративно-прикладного мистецтва, зокрема народних художніх розписів на уроках в художній школі.

7. Шкуть О.В. Писанки Конотопщини від покоління до покоління. Сучасні музеї – центри збереження і використання історико-культурної спадщини: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м.Суми, 21-22 жовтня 2021 року) Суми, 2021, с. 33
Анотація. У статті проаналізовано розвиток писанки, як одного з видів декоративно-прикладного мистецтва, історію розвитку, занепаду та відродження писанкарства слобідської України, зокрема Конотопського району Сумської області.