Перелік курсів платформи УМІТИ – Центр нової освіти Івана Іванова Ефективне використання онлайн-ресурсів у дошкільній освіті для реалізації напряму «Дитина у світі мистецтва» Ефективне використання онлайн-ресурсів у дошкільній освіті для реалізації напряму «Мовлення дитини» Ефективне використання онлайн-ресурсів у дошкільній освіті для реалізації напряму «Дитина в соціумі» Ефективне використання онлайн-ресурсів у дошкільній освіті для реалізації напряму «Гра дитини» Ефективне використання онлайн-ресурсів у дошкільній освіті для реалізації напряму «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» Ефективне використання онлайн-ресурсів у дошкільній освіті для реалізації напряму «Дитина в природному довкіллі» Ефективне використання онлайн-ресурсів у дошкільній освіті для реалізації напряму «Особистість дитини» Ефективне використання онлайн-ресурсів для навчання природознавства Ефективне використання онлайн-ресурсів у роботі педагога-організатора Ефективне використання онлайн-ресурсів для навчання підприємництва, фінансової грамотності та економіки Ефективне використання онлайн-ресурсів для навчання правознавства Ефективне використання онлайн-ресурсів у роботі вихователя-методиста в системі дошкільної освіти Ефективне використання онлайн-ресурсів у роботі практичного психолога та соціального педагога Ефективне використання онлайн-ресурсів на предметах художньо-естетичного циклу Ефективне використання онлайн-ресурсів у навчанні “Громадянської освіти” та “Захисту України” Ефективне використання онлайн-ресурсів у позашкільній освіті фізкультурно-спортивного та оздоровчого напрямів Ефективне використання онлайн-ресурсів у позашкільній освіті гуманітарного та бібліотечно-бібліографічного напрямів Ефективне використання онлайн-ресурсів у позашкільній освіті науково-технічного та дослідницько-експериментального напрямів Ефективне використання онлайн-ресурсів у позашкільній освіті художньо-естетичного та мистецького напрямів Ефективне використання онлайн-ресурсів у позашкільній освіті туристсько-краєзнавчого та еколого-натуралістичного напрямів Ефективне використання онлайн-ресурсів для навчання німецької мови Ефективне використання онлайн-ресурсів для навчання основ здоров’я Ефективне використання онлайн-ресурсів для навчання інформатики Ефективне використання онлайн-ресурсів для трудового навчання й технологій Ефективне використання онлайн-ресурсів для навчання англійської мови Ефективне використання онлайн-ресурсів для навчання географії Ефективне використання онлайн-ресурсів для навчання хімії Ефективне використання онлайн-ресурсів для навчання української мови та літератури Ефективне використання онлайн-ресурсів для навчання математики Ефективне використання онлайн-ресурсів для навчання біології Ефективне використання онлайн-ресурсів для навчання фізики та астрономії Ефективне використання онлайн-ресурсів для навчання історії Ідеї для позакласних заходів і сімейного дозвілля Безпека дитини в Інтернеті: від загроз до можливостей SWOT-аналіз у навчальному процесі “Ротація за станціями” як можливість забезпечити змішане навчання при мінімумі ресурсів Ефективне використання онлайн-ресурсів для реалізації математичної освітньої галузі НУШ Ефективне використання онлайн-ресурсів для реалізації мовно-літературної освітньої галузі НУШ Ефективне використання онлайн-ресурсів для реалізації мистецької освітньої галузі НУШ Ефективне використання онлайн-ресурсів для реалізації cоціальної, громадянської та історичної галузей НУШ Ефективне використання онлайн-ресурсів для реалізації природничої та здоров’язбережувальної галузей НУШ Кроссенс: створення й використання асоціативних головоломок для навчання й розвитку дітей Методи й прийоми розвитку креативного мислення у здобувачів дошкільної освіти Повноцінне використання інтерактивної дошки у навчанні математики Повноцінне використання інтерактивної дошки у навчанні біології Творче застосування документ-камери в очному й дистанційному навчанні Сучасні способи оригінального завершення навчального року Організація нетрадиційних тематичних днів у літніх дитячих таборах Розвивальні рухливі ігри в літніх дитячих таборах Методи й прийоми розвитку креативного мислення школярів Справжнє формувальне оцінювання для покращення навчальної діяльності учнів Повноцінне використання інтерактивної дошки у навчанні української мови та літератури Повноцінне використання інтерактивної дошки у навчанні історії Повноцінне використання інтерактивної дошки у навчанні хімії Організація якісного педагогічного тестування: наукові основи, практичні поради та інструменти Повноцінне використання інтерактивної дошки у навчанні географії та природознавства Повноцінне використання інтерактивної дошки у навчанні англійської мови Повноцінне використання інтерактивної дошки у навчанні фізики та астрономії Повноцінне використання інтерактивної дошки у навчанні інформатики Повноцінне використання інтерактивної дошки в початковій школі у навчанні з предмету «Я досліджую світ» Ефективне використання онлайн-ресурсів для організації інклюзивного навчання Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: державні вимоги, процедура, практичні поради Навчання історії з застосуванням оновленої таксономії Блума та пАдагогічного колеса Розвиток мислення на уроках біології за допомогою оновленої таксономії Блума та пАдагогічного колеса Розвиток мислення на уроках зарубіжної літератури за допомогою оновленої таксономії Блума та пАдагогічного колеса Розвиток мислення на уроках української мови та літератури за допомогою оновленої таксономії Блума та пАдагогічного колеса Розвиток мислення на уроках географії за допомогою оновленої таксономії Блума та пАдагогічного колеса Розвиток мислення на уроках інформатики за допомогою оновленої таксономії Блума та пАдагогічного колеса Розвиток мислення на уроках фізики за допомогою оновленої таксономії Блума та пАдагогічного колеса Розвиток мислення на уроках хімії за допомогою оновленої таксономії Блума та пАдагогічного колеса Поширити це:FacebookXПодобається це:Подобається Завантаження…