Допомога в умовах війни
Запитання та відповіді про укриття в закладах освіти
Нормативно-правові документи у період воєнного часу
Освіта в умовах воєнного стану
Медіатека для педагогічних працівників
Медіатека психологічних хвилинок
Медіатека практичних психологів
Психологічна допомога в умовах війни
Контакти щодо психологічної підтримки
Консалтинг
Освітній путівник НУШ
8 клас НУШ
7 клас НУШ
5 клас НУШ
Оцінювання НУШ
ВЕБІНАРИ З ОЦІНЮВАННЯ НУШ
Супервізія
Розроблення документів
Підвищення кваліфікації
Процедура підвищення кваліфікації
Курси підвищення кваліфікації
СОІППО
Суб’єкти підвищення кваліфікації
Сертифікація педагогічних працівників
Освітні технології
Дистанційне навчання
DIGITAL TECHNOLOGIES
Освітні платформи
Інструменти ШІ
EduTech & Konotop
Професійний розвиток
Організація освітнього процесу
Дошкільна освіта
Організація освітнього процесу
Нормативний путівник дошкільної освіти
Початкова
Рекомендації для вчителів
Вихователю ГПД
Нормативний путівник початкової освіти
Базова середня
Формувальне оцінювання
Організація освітнього процесу
Нормативний путівник загальної середньої освіти
Позашкільна
Нормативний путівник позашкільної освіти
Інклюзивна освіта
Електронна бібліотека ІМЗО
Педагогічна майстерність
Діяльність професійних спільнот
Психологічна підтримка
Е-деканат
Календар подій
Репозиторій ЦПРПП КМР
Глосарій
Контакти
НОВИНИ
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Конотопської міської ради
Допомога в умовах війни
Запитання та відповіді про укриття в закладах освіти
Нормативно-правові документи у період воєнного часу
Освіта в умовах воєнного стану
Медіатека для педагогічних працівників
Медіатека психологічних хвилинок
Медіатека практичних психологів
Психологічна допомога в умовах війни
Контакти щодо психологічної підтримки
Консалтинг
Освітній путівник НУШ
8 клас НУШ
7 клас НУШ
5 клас НУШ
Оцінювання НУШ
ВЕБІНАРИ З ОЦІНЮВАННЯ НУШ
Супервізія
Розроблення документів
Підвищення кваліфікації
Процедура підвищення кваліфікації
Курси підвищення кваліфікації
СОІППО
Суб’єкти підвищення кваліфікації
Сертифікація педагогічних працівників
Освітні технології
Дистанційне навчання
DIGITAL TECHNOLOGIES
Освітні платформи
Інструменти ШІ
EduTech & Konotop
Професійний розвиток
Організація освітнього процесу
Дошкільна освіта
Організація освітнього процесу
Нормативний путівник дошкільної освіти
Початкова
Рекомендації для вчителів
Вихователю ГПД
Нормативний путівник початкової освіти
Базова середня
Формувальне оцінювання
Організація освітнього процесу
Нормативний путівник загальної середньої освіти
Позашкільна
Нормативний путівник позашкільної освіти
Інклюзивна освіта
Електронна бібліотека ІМЗО
Педагогічна майстерність
Діяльність професійних спільнот
Психологічна підтримка
Е-деканат
Календар подій
Репозиторій ЦПРПП КМР
Глосарій
Контакти
НОВИНИ
© 2025 Центр професійного розвитку педагогічних працівників Конотопської міської ради
Всеосвіта – спільнота активних освітян
Перелік курсів підвищення кваліфікації на національній плафтормі “Всеосвіта”
Попередження емоційного вигорання і підтримка психічного здоров’я педагогів
Ігрові технології на заняттях із географії: від розуміння до застосування
Технологія посередництва і медіація в освітньому процесі
Формування інфомедійної грамотності здобувачів і здобувачок закладів середньої освіти на природничих дисциплінах
Недискримінаційний підхід в освітньому просторі Нової української школи: від теорії до практики впровадження
Педагогічні технології гендерного виховання особистості
Гендерна рівність у закладі освіти: теорія і практика впровадження
Системний аналіз як складова управлінської діяльності керівників закладу загальної середньої освіти
Система мовленнєвої творчості дошкільників на основі методів ТВВЗ (теорія вирішення винахідницьких задач)
Формування підприємницької компетентності здобувачів і здобувачок загальної середньої освіти
Топонімічні дослідження в позашкільній освіті в системі Нової української школи
Методика CLIL у закладі освіти: інтегруємо географію та іноземні мови
Медіаграмотність педагогічних працівників закладів освіти: проблеми набуття та підходи до вдосконалення
Згуртування дитячо-учнівського колективу у закладі освіти
Наступність при переході від початкової до базової загальної середньої освіти: забезпечення оптимальної взаємодії між усіма учасниками процесу
Активізація природничо-математичних напрямів досліджень здобувачів загальної середньої освіти в Малій академії наук
Профільне навчання здобувачів загальної середньої освіти: роль батьків і педагогів у цьому процесі
Теоретико-практичні засади підготовки до ЗНО з української мови. Лексика. Фразеологія
Базовий компонент дошкільної освіти: оновлені підходи до організації освітнього процесу
Розвиток критичного мислення та медіаграмотності
«Захист України» як складова національно-патріотичного виховання у закладах освіти
Практикум з предмета “Підприємництво і фінансова грамотність”
Теоретико-практичні засади підготовки до ЗНО з української мови. Фонетика. Графіка. Орфоепія
Цифрові тренди в освіті: актуальні виклики сьогодення для педагогів закладів освіти
Перспективи діяльності професійно-технічних закладів освіти в умовах реформування старшої школи закладів загальної середньої освіти
Розвиток STEM-освіти в закладі освіти
Технології попередження конфліктів. Тренінг для учнів та студентів
Скорочення (оптимізація) 10-11 класів: проблеми та перспективи діяльності закладів загальної середньої освіти
Тайм-менеджмент у професійній діяльності педагога
Фінансова грамотність учнів старшої школи: практикум з розвитку грошового мислення
Контент-маркетинг послуг підвищення кваліфікації: нові виклики для керівників закладів освіти
Практикум з розвитку особистісної ефективності педагога: покрокова інструкція досягнення успіхів у життєво-професійній діяльності
Елементи арт-терапії на уроках у початкових класах як спосіб заспокоєння та рівноваги учнів
Формування професійної компетентності вчителя історії засобами портфоліо
Акредитація освітньо-професійних програм підготовки здобувачів фахової передвищої освіти: реалії та перспективи розвитку
Комунікативна компетенція дітей у дошкільний період: передумови та закономірності формування. Діти з особливими потребами у соціальному середовищі: комунікативний аспект
Як спланувати інтегрований урок іноземної мови: від теорії до практики
Розвиток природничо-математичної освіти (STEM-освіти) в закладах загальної середньої освіти в контексті їх реформування
Психологічні аспекти естетичного виховання на уроках зарубіжної літератури
Інституційний аудит якості організації освітнього процесу закладу загальної середньої освіти: умови проведення та заходи поліпшення
Організація освітнього процесу закладів вищої освіти переміщених із зони АТО (ООС) в контексті їх оптимізації
Розв’язування типових розрахункових задач з хімії
Організація освітнього процесу в спеціалізованих закладах освіти України для дітей-сиріт в контексті реформування освітньої галузі
Методика формування в учнів мотивації до вивчення біології
Роль власних інформаційних технологій вчителів інформатики в забезпеченні якісного викладання ними профільних дисциплін у новій українській школі
Сучасні технології психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами в освітньому просторі
Правила організації діловодства в закладах загальної середньої освіти: нові вимоги та стандарти
Міжпредметні зв’язки на уроках зарубіжної літератури
Диверсифікація зайнятості керівників закладів загальної середньої освіти пенсійного віку в контексті реформування освітнього законодавства
Мовні моделі ефективного переконання в освітньому процесі: практикум з нейролінгвістичного програмування
Організація освітнього процесу щодо обдарованих дітей у закладах загальної середньої освіти України в контексті їх реформування
Ефективні тактики і стратегії емоційно-психологічного мовного впливу: сучасна риторика для успішного педагога
Організація освітнього процесу щодо складновиховуваних учнів у закладах загальної середньої освіти України в контексті їх реформування
Методика формування біологічних понять
Організація дозвілля учнів як провідної складової освітнього процесу закладів загальної середньої освіти України в контексті їх реформування
Фасилітація в системі освітньої діяльності: теорія і практичні поради
Організація супервізії всіх учасників освітнього процесу закладів вищої освіти України в контексті їх реформування
Організація освітнього процесу за участю та для осіб з особливими потребами в контексті реформування закладів вищої освіти України
Якість трудового життя педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: умови формування та способи підвищення
Роль груп продовженого дня в якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти України в контексті їх реформування
Трудова мотивація педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: засади формування та шляхи підвищення
Професійне вигорання педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: умови виникнення та способи запобігання
Комунікативно-освітній простір закладу дошкільної освіти: спілкуємося з дітьми по-новому
Ризики учасників освітнього процесу закладів загальної середньої освіти: теоретичні та практичні засади їх виникнення й попередження
Організація діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти
Конфлікти між учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти: науково-практичні основи їх виникнення та вирішення
Методика організації та проведення тренінгів у процесі вивчення біології
Розвиток творчої обдарованості учнів сучасної школи шляхом формування навичок емоційно-вольової саморегуляції
Забезпечення стратифікації учасників освітнього процесу в закладах вищої освіти в контексті їх реформування
Використання артпрактики «нейрографіка» у життєво-професійній діяльності педагога
Від матеріалів Монтессорі до сучасних технологій. Створення та використання дидактики на уроках та в умовах дистанційного навчання в початкових класах
Дидактичні прийоми в роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку в початковій школі
Екологізація предметів природничої та математично-інформатичної освітніх галузей
Особистісно орієнтоване викладання зарубіжної літератури
Формування основних засад функціонування модульних освітніх технологій в закладах вищої освіти в контексті розвитку відкритих систем навчання
Психологічні засади управління освітньою організацією
Сучасні освітні технології у викладанні хімії
Формування основних засад дослідницького навчання в закладах вищої освіти в контексті їх реформування
Основи охорони праці для працівників та роботодавців
Соціалізація дітей та підлітків шляхом залучення до літературної творчості
Формування основних засад ефективного навчання лідерству в закладах фахової передвищої освіти в контексті їх реформування
Розвиток успішної особистості дитини в освітньому процесі через ігри
Формування основних засад проектування сучасних технологій навчання в закладах фахової передвищої освіти в контексті реформування освітнього середовища
Організація навчання дітей з порушеннями когнітивного розвитку
Формування професійних можливостей застосування розвиваючих економічних технологій навчання здобувачів освіти в контексті реформування освітнього середовища
Проєктна діяльність учнів на уроках хімії
Формування професійних комунікативних навичок викладачів фахової передвищої освіти в контексті розвитку нейролінгвістичного програмування (НЛП) освітнього середовища
Психологія оцінювання й рефлексії в освітньому процесі
Педагогічні засади управління особистісним розвитком здобувача фахової передвищої освіти в контексті трансформації освітнього середовища
Інтегрований та ігровий підхід у фізкультурно-оздоровчій діяльності закладів дошкільної освіти
Корекційно-розвивальна та логопедична робота як складова інклюзивного навчання дітей з затримкою психічного розвитку
Сучасні підходи до організації імітаційних технологій навчання викладачами закладів фахової передвищої освіти в контексті реформування освітньої галузі
Сучасні підходи до організації освітнього процесу викладачами закладів фахової передвищої освіти в контексті реформування освітньої галузі
Практичні підходи в проведенні корекційно-розвиткової роботи з дітьми, які мають порушення інтелектуального розвитку
Стратегія підготовки дитини дошкільного віку до навчання у школі
Як навчити дитину володіти емоціями
Формування та вдосконалення професійних компетентностей учителів/викладачів суспільних дисциплін у контексті реформування освітньої галузі
Основи антикорупційної освіти впродовж життя: від школяра до вчителя
Методичні прийоми логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку: практичні кроки