Перелік курсів підвищення кваліфікації на національній плафтормі “Всеосвіта”

Попередження емоційного вигорання і підтримка психічного здоров’я педагогів

Ігрові технології на заняттях із географії: від розуміння до застосування

Технологія посередництва і медіація в освітньому процесі

Формування інфомедійної грамотності здобувачів і здобувачок закладів середньої освіти на природничих дисциплінах

Недискримінаційний підхід в освітньому просторі Нової української школи: від теорії до практики впровадження

Педагогічні технології гендерного виховання особистості

Гендерна рівність у закладі освіти: теорія і практика впровадження

Системний аналіз як складова управлінської діяльності керівників закладу загальної середньої освіти

Система мовленнєвої творчості дошкільників на основі методів ТВВЗ (теорія вирішення винахідницьких задач)

Формування підприємницької компетентності здобувачів і здобувачок загальної середньої освіти

Топонімічні дослідження в позашкільній освіті в системі Нової української школи

Методика CLIL у закладі освіти: інтегруємо географію та іноземні мови

Медіаграмотність педагогічних працівників закладів освіти: проблеми набуття та підходи до вдосконалення

Згуртування дитячо-учнівського колективу у закладі освіти

Наступність при переході від початкової до базової загальної середньої освіти: забезпечення оптимальної взаємодії між усіма учасниками процесу

Активізація природничо-математичних напрямів досліджень здобувачів загальної середньої освіти в Малій академії наук

Профільне навчання здобувачів загальної середньої освіти: роль батьків і педагогів у цьому процесі

Теоретико-практичні засади підготовки до ЗНО з української мови. Лексика. Фразеологія

Базовий компонент дошкільної освіти: оновлені підходи до організації освітнього процесу

Розвиток критичного мислення та медіаграмотності

«Захист України» як складова національно-патріотичного виховання у закладах освіти

Практикум з предмета “Підприємництво і фінансова грамотність”

Теоретико-практичні засади підготовки до ЗНО з української мови. Фонетика. Графіка. Орфоепія

Цифрові тренди в освіті: актуальні виклики сьогодення для педагогів закладів освіти

Перспективи діяльності професійно-технічних закладів освіти в умовах реформування старшої школи закладів загальної середньої освіти

Розвиток STEM-освіти в закладі освіти

Технології попередження конфліктів. Тренінг для учнів та студентів

Скорочення (оптимізація) 10-11 класів: проблеми та перспективи діяльності закладів загальної середньої освіти

Тайм-менеджмент у професійній діяльності педагога

Фінансова грамотність учнів старшої школи: практикум з розвитку грошового мислення

Контент-маркетинг послуг підвищення кваліфікації: нові виклики для керівників закладів освіти

Практикум з розвитку особистісної ефективності педагога: покрокова інструкція досягнення успіхів у життєво-професійній діяльності

Елементи арт-терапії на уроках у початкових класах як спосіб заспокоєння та рівноваги учнів

Формування професійної компетентності вчителя історії засобами портфоліо

Акредитація освітньо-професійних програм підготовки здобувачів фахової передвищої освіти: реалії та перспективи розвитку

Комунікативна компетенція дітей у дошкільний період: передумови та закономірності формування. Діти з особливими потребами у соціальному середовищі: комунікативний аспект

Як спланувати інтегрований урок іноземної мови: від теорії до практики

Розвиток природничо-математичної освіти (STEM-освіти) в закладах загальної середньої освіти в контексті їх реформування

Психологічні аспекти естетичного виховання на уроках зарубіжної літератури

Інституційний аудит якості організації освітнього процесу закладу загальної середньої освіти: умови проведення та заходи поліпшення

Організація освітнього процесу закладів вищої освіти переміщених із зони АТО (ООС) в контексті їх оптимізації

Розв’язування типових розрахункових задач з хімії

Організація освітнього процесу в спеціалізованих закладах освіти України для дітей-сиріт в контексті реформування освітньої галузі

Методика формування в учнів мотивації до вивчення біології

Роль власних інформаційних технологій вчителів інформатики в забезпеченні якісного викладання ними профільних дисциплін у новій українській школі

Сучасні технології психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами в освітньому просторі

Правила організації діловодства в закладах загальної середньої освіти: нові вимоги та стандарти

Міжпредметні зв’язки на уроках зарубіжної літератури

Диверсифікація зайнятості керівників закладів загальної середньої освіти пенсійного віку в контексті реформування освітнього законодавства

Мовні моделі ефективного переконання в освітньому процесі: практикум з нейролінгвістичного програмування

Організація освітнього процесу щодо обдарованих дітей у закладах загальної середньої освіти України в контексті їх реформування

Ефективні тактики і стратегії емоційно-психологічного мовного впливу: сучасна риторика для успішного педагога

Організація освітнього процесу щодо складновиховуваних учнів у закладах загальної середньої освіти України в контексті їх реформування

Методика формування біологічних понять

Організація дозвілля учнів як провідної складової освітнього процесу закладів загальної середньої освіти України в контексті їх реформування

Фасилітація в системі освітньої діяльності: теорія і практичні поради

Організація супервізії всіх учасників освітнього процесу закладів вищої освіти України в контексті їх реформування

Організація освітнього процесу за участю та для осіб з особливими потребами в контексті реформування закладів вищої освіти України

Якість трудового життя педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: умови формування та способи підвищення

Роль груп продовженого дня в якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти України в контексті їх реформування

Трудова мотивація педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: засади формування та шляхи підвищення

Професійне вигорання педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: умови виникнення та способи запобігання

Комунікативно-освітній простір закладу дошкільної освіти: спілкуємося з дітьми по-новому

Ризики учасників освітнього процесу закладів загальної середньої освіти: теоретичні та практичні засади їх виникнення й попередження

Організація діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти

Конфлікти між учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти: науково-практичні основи їх виникнення та вирішення

Методика організації та проведення тренінгів у процесі вивчення біології

Розвиток творчої обдарованості учнів сучасної школи шляхом формування навичок емоційно-вольової саморегуляції

Забезпечення стратифікації учасників освітнього процесу в закладах вищої освіти в контексті їх реформування

Використання артпрактики «нейрографіка» у життєво-професійній діяльності педагога

Від матеріалів Монтессорі до сучасних технологій. Створення та використання дидактики на уроках та в умовах дистанційного навчання в початкових класах

Дидактичні прийоми в роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку в початковій школі

Екологізація предметів природничої та математично-інформатичної освітніх галузей

Особистісно орієнтоване викладання зарубіжної літератури

Формування основних засад функціонування модульних освітніх технологій в закладах вищої освіти в контексті розвитку відкритих систем навчання

Психологічні засади управління освітньою організацією

Сучасні освітні технології у викладанні хімії

Формування основних засад дослідницького навчання в закладах вищої освіти в контексті їх реформування

Основи охорони праці для працівників та роботодавців

Соціалізація дітей та підлітків шляхом залучення до літературної творчості

Формування основних засад ефективного навчання лідерству в закладах фахової передвищої освіти в контексті їх реформування

Розвиток успішної особистості дитини в освітньому процесі через ігри

Формування основних засад проектування сучасних технологій навчання в закладах фахової передвищої освіти в контексті реформування освітнього середовища

Організація навчання дітей з порушеннями когнітивного розвитку

Формування професійних можливостей застосування розвиваючих економічних технологій навчання здобувачів освіти в контексті реформування освітнього середовища

Проєктна діяльність учнів на уроках хімії

Формування професійних комунікативних навичок викладачів фахової передвищої освіти в контексті розвитку нейролінгвістичного програмування (НЛП) освітнього середовища

Психологія оцінювання й рефлексії в освітньому процесі

Педагогічні засади управління особистісним розвитком здобувача фахової передвищої освіти в контексті трансформації освітнього середовища

Інтегрований та ігровий підхід у фізкультурно-оздоровчій діяльності закладів дошкільної освіти

Корекційно-розвивальна та логопедична робота як складова інклюзивного навчання дітей з затримкою психічного розвитку

Сучасні підходи до організації імітаційних технологій навчання викладачами закладів фахової передвищої освіти в контексті реформування освітньої галузі

Сучасні підходи до організації освітнього процесу викладачами закладів фахової передвищої освіти в контексті реформування освітньої галузі

Практичні підходи в проведенні корекційно-розвиткової роботи з дітьми, які мають порушення інтелектуального розвитку

Стратегія підготовки дитини дошкільного віку до навчання у школі

Як навчити дитину володіти емоціями

Формування та вдосконалення професійних компетентностей учителів/викладачів суспільних дисциплін у контексті реформування освітньої галузі

Основи антикорупційної освіти впродовж життя: від школяра до вчителя

Методичні прийоми логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку: практичні кроки