Перелік курсів підвищення кваліфікації на національній плафтормі “Всеосвіта” Попередження емоційного вигорання і підтримка психічного здоров’я педагогів Ігрові технології на заняттях із географії: від розуміння до застосування Технологія посередництва і медіація в освітньому процесі Формування інфомедійної грамотності здобувачів і здобувачок закладів середньої освіти на природничих дисциплінах Недискримінаційний підхід в освітньому просторі Нової української школи: від теорії до практики впровадження Педагогічні технології гендерного виховання особистості Гендерна рівність у закладі освіти: теорія і практика впровадження Системний аналіз як складова управлінської діяльності керівників закладу загальної середньої освіти Система мовленнєвої творчості дошкільників на основі методів ТВВЗ (теорія вирішення винахідницьких задач) Формування підприємницької компетентності здобувачів і здобувачок загальної середньої освіти Топонімічні дослідження в позашкільній освіті в системі Нової української школи Методика CLIL у закладі освіти: інтегруємо географію та іноземні мови Медіаграмотність педагогічних працівників закладів освіти: проблеми набуття та підходи до вдосконалення Згуртування дитячо-учнівського колективу у закладі освіти Наступність при переході від початкової до базової загальної середньої освіти: забезпечення оптимальної взаємодії між усіма учасниками процесу Активізація природничо-математичних напрямів досліджень здобувачів загальної середньої освіти в Малій академії наук Профільне навчання здобувачів загальної середньої освіти: роль батьків і педагогів у цьому процесі Теоретико-практичні засади підготовки до ЗНО з української мови. Лексика. Фразеологія Базовий компонент дошкільної освіти: оновлені підходи до організації освітнього процесу Розвиток критичного мислення та медіаграмотності «Захист України» як складова національно-патріотичного виховання у закладах освіти Практикум з предмета “Підприємництво і фінансова грамотність” Теоретико-практичні засади підготовки до ЗНО з української мови. Фонетика. Графіка. Орфоепія Цифрові тренди в освіті: актуальні виклики сьогодення для педагогів закладів освіти Перспективи діяльності професійно-технічних закладів освіти в умовах реформування старшої школи закладів загальної середньої освіти Розвиток STEM-освіти в закладі освіти Технології попередження конфліктів. Тренінг для учнів та студентів Скорочення (оптимізація) 10-11 класів: проблеми та перспективи діяльності закладів загальної середньої освіти Тайм-менеджмент у професійній діяльності педагога Фінансова грамотність учнів старшої школи: практикум з розвитку грошового мислення Контент-маркетинг послуг підвищення кваліфікації: нові виклики для керівників закладів освіти Практикум з розвитку особистісної ефективності педагога: покрокова інструкція досягнення успіхів у життєво-професійній діяльності Елементи арт-терапії на уроках у початкових класах як спосіб заспокоєння та рівноваги учнів Формування професійної компетентності вчителя історії засобами портфоліо Акредитація освітньо-професійних програм підготовки здобувачів фахової передвищої освіти: реалії та перспективи розвитку Комунікативна компетенція дітей у дошкільний період: передумови та закономірності формування. Діти з особливими потребами у соціальному середовищі: комунікативний аспект Як спланувати інтегрований урок іноземної мови: від теорії до практики Розвиток природничо-математичної освіти (STEM-освіти) в закладах загальної середньої освіти в контексті їх реформування Психологічні аспекти естетичного виховання на уроках зарубіжної літератури Інституційний аудит якості організації освітнього процесу закладу загальної середньої освіти: умови проведення та заходи поліпшення Організація освітнього процесу закладів вищої освіти переміщених із зони АТО (ООС) в контексті їх оптимізації Розв’язування типових розрахункових задач з хімії Організація освітнього процесу в спеціалізованих закладах освіти України для дітей-сиріт в контексті реформування освітньої галузі Методика формування в учнів мотивації до вивчення біології Роль власних інформаційних технологій вчителів інформатики в забезпеченні якісного викладання ними профільних дисциплін у новій українській школі Сучасні технології психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами в освітньому просторі Правила організації діловодства в закладах загальної середньої освіти: нові вимоги та стандарти Міжпредметні зв’язки на уроках зарубіжної літератури Диверсифікація зайнятості керівників закладів загальної середньої освіти пенсійного віку в контексті реформування освітнього законодавства Мовні моделі ефективного переконання в освітньому процесі: практикум з нейролінгвістичного програмування Організація освітнього процесу щодо обдарованих дітей у закладах загальної середньої освіти України в контексті їх реформування Ефективні тактики і стратегії емоційно-психологічного мовного впливу: сучасна риторика для успішного педагога Організація освітнього процесу щодо складновиховуваних учнів у закладах загальної середньої освіти України в контексті їх реформування Методика формування біологічних понять Організація дозвілля учнів як провідної складової освітнього процесу закладів загальної середньої освіти України в контексті їх реформування Фасилітація в системі освітньої діяльності: теорія і практичні поради Організація супервізії всіх учасників освітнього процесу закладів вищої освіти України в контексті їх реформування Організація освітнього процесу за участю та для осіб з особливими потребами в контексті реформування закладів вищої освіти України Якість трудового життя педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: умови формування та способи підвищення Роль груп продовженого дня в якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти України в контексті їх реформування Трудова мотивація педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: засади формування та шляхи підвищення Професійне вигорання педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: умови виникнення та способи запобігання Комунікативно-освітній простір закладу дошкільної освіти: спілкуємося з дітьми по-новому Ризики учасників освітнього процесу закладів загальної середньої освіти: теоретичні та практичні засади їх виникнення й попередження Організація діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти Конфлікти між учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти: науково-практичні основи їх виникнення та вирішення Методика організації та проведення тренінгів у процесі вивчення біології Розвиток творчої обдарованості учнів сучасної школи шляхом формування навичок емоційно-вольової саморегуляції Забезпечення стратифікації учасників освітнього процесу в закладах вищої освіти в контексті їх реформування Використання артпрактики «нейрографіка» у життєво-професійній діяльності педагога Від матеріалів Монтессорі до сучасних технологій. Створення та використання дидактики на уроках та в умовах дистанційного навчання в початкових класах Дидактичні прийоми в роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку в початковій школі Екологізація предметів природничої та математично-інформатичної освітніх галузей Особистісно орієнтоване викладання зарубіжної літератури Формування основних засад функціонування модульних освітніх технологій в закладах вищої освіти в контексті розвитку відкритих систем навчання Психологічні засади управління освітньою організацією Сучасні освітні технології у викладанні хімії Формування основних засад дослідницького навчання в закладах вищої освіти в контексті їх реформування Основи охорони праці для працівників та роботодавців Соціалізація дітей та підлітків шляхом залучення до літературної творчості Формування основних засад ефективного навчання лідерству в закладах фахової передвищої освіти в контексті їх реформування Розвиток успішної особистості дитини в освітньому процесі через ігри Формування основних засад проектування сучасних технологій навчання в закладах фахової передвищої освіти в контексті реформування освітнього середовища Організація навчання дітей з порушеннями когнітивного розвитку Формування професійних можливостей застосування розвиваючих економічних технологій навчання здобувачів освіти в контексті реформування освітнього середовища Проєктна діяльність учнів на уроках хімії Формування професійних комунікативних навичок викладачів фахової передвищої освіти в контексті розвитку нейролінгвістичного програмування (НЛП) освітнього середовища Психологія оцінювання й рефлексії в освітньому процесі Педагогічні засади управління особистісним розвитком здобувача фахової передвищої освіти в контексті трансформації освітнього середовища Інтегрований та ігровий підхід у фізкультурно-оздоровчій діяльності закладів дошкільної освіти Корекційно-розвивальна та логопедична робота як складова інклюзивного навчання дітей з затримкою психічного розвитку Сучасні підходи до організації імітаційних технологій навчання викладачами закладів фахової передвищої освіти в контексті реформування освітньої галузі Сучасні підходи до організації освітнього процесу викладачами закладів фахової передвищої освіти в контексті реформування освітньої галузі Практичні підходи в проведенні корекційно-розвиткової роботи з дітьми, які мають порушення інтелектуального розвитку Стратегія підготовки дитини дошкільного віку до навчання у школі Як навчити дитину володіти емоціями Формування та вдосконалення професійних компетентностей учителів/викладачів суспільних дисциплін у контексті реформування освітньої галузі Основи антикорупційної освіти впродовж життя: від школяра до вчителя Методичні прийоми логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку: практичні кроки Поширити це:FacebookXПодобається це:Подобається Завантаження…