Site Loader
Новини

     Інклюзія в освітньому процесі — це підхід, який спрямований на забезпечення рівного доступу до освіти для всіх учнів, незалежно від їхніх індивідуальних особливостей, фізичних, розумових або соціальних відмінностей. Вона базується на принципах рівності, толерантності, співпраці й адаптації навчального середовища до потреб кожного учня. Ідея полягає не тільки в тому, щоб учні з особливими освітніми потребами навчалися поруч з іншими, а й у створенні атмосфери прийняття, де кожен відчуває себе включеним у спільний навчальний процес.

     Важливими складовими у організації якісного інклюзивного навчання є підвищення обізнаності вчителів щодо особливостей організації інклюзивного середовища, підвищення рівня стресостійкості та оволодіння сучасними інтерактивними сервісами. Саме ці питання розглядались на засіданні професійної спільноти вчителів інклюзивної форми навчання, яке відбулося 31 жовтня 2024 року на платформі Teams. В ході засідання керівник спільноти Мирошниченко Наталія розповіла про роботу професійної спільноти  у 2024-2025 навчальному році. Психолог Центру Шкуро Олена поділилась ефективними техніками щодо емоційного відновлення, зниження рівня тривожності та пошуку ресурсів. Логопед Конотопського інклюзивно-ресурсного центру Примак Євгенія ознайомила учасників спільноти з організацією роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти. Консультанти Центру Худенко Валентина та Хоменко Марина надали практичні рекомендації щодо використання інструменту Interacty для створення ефективних інтерактивних завдань.

Marina