Як організувати та провести навчально-польові збори та заняття з медико-санітарної підготовки з предмету “Захист України” для учнів 11 класів закладів загальної середньої освіти.
Відповідно до ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», Положення про допризовну підготовку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2000 року № 1770, на виконання навчальної програми з предмету «Захист України», з метою закріплення набутих знань та навичок на завершальному етапі навчання дисципліни необхідно провести навчально-польові збори для юнаків 11-х класів закладів загальної середньої освіти в обсязі 18 годин на базі закладів освіти (дистанційно) та заняття з медико-санітарної підготовки для дівчат 11-х класів на базі закладів освіти (дистанційно).
Програма для проведення навчально-польових (тренувальних) зборів/занять не залежить від потижневого навантаження і розрахована на 18 навчальних годин.
Оцінка за навчально-польові збори/заняття (НПЗ) і навчально-тренувальні заняття (НТЗ) виставляється окремо від семестрових та визначає підсумкову (річну) на рівні з семестровими.
Проведення навчально-польових зборів/занять, навчально-тренувальних занять записуються на окремій сторінці журналу, підсумкова оцінка за НПЗ виставляється перед річною оцінкою з предмета «Захист України» за другий рік навчання.
Орієнтовний тематичний план навчально-польових зборів/занять для юнаків
№ з/п | Назва розділу | Кількість годин | 1 день | 2 день | 3 день |
1 | Тактична підготовка | 11 | 6 | 5 | 2 |
2 | Вогнева підготовка | 4 | 1 | 3 | |
3 | Домедична допомога | 3 | 3 | ||
Разом | 18 | 6 | 6 | 6 |
Орієнтовний план проведення навчально-тренувальних занять для дівчат
№ з/п | Назва розділу | Кількість годин | 1 день | 2 день | 3 день |
1 | Основи медичних знань і допомоги | 6 | 6 | ||
2 | Домедична допомога в умовах бойових дій (тактична медицина) | 12 | 6 | 6 | |
Разом | 18 | 6 | 6 | 6 |
Заняття рекомендовано проводити в синхронному та асинхронному режимах. Під час онлайн зустрічей пропонується опрацювати теми згідно програми (приклад за посиланням: https://naurok.com.ua/), учням (асинхронно) пропонуйте опрацювати теми згідно програми та завдання, переглянути презентації та навчальне відео, виконати тестові завдання.
Рекомендується використовувати такі Інтернет-ресурси:
Сайт для викладачів та здобувачів освіти з предмета «Захист України» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://sites.google.com/site/zahist56/
ЗАХИСТ УКРАЇНИ електронний навчально-методичний журнал учителя [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://3axuct.at.ua/
Сайт вчителя захисту України НВО № 16 м. Кропивницького Савенка Сергія / [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://sites.google.com/a/kirovogradschool16.klasna.com/kabinet-zv/
Дзюба Ігор – учитель предмета «Захист України» / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://lviv-school32.blogspot.com/
«ЗАХИСТ УКРАЇНИ від Ганни Ягнич / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://jahnu4.blogspot.com/
ЗАХИСТИМО УКРАЇНУ! / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://viktorpoli.blogspot.com/
Електронний збірник дидактичних ігор із предмета «Захист України» / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://didacticgameszu.blogspot.com/.
Індивідуальний план заходів про проведення навчально – польових зборів (дистанційно)/ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://vseosvita.ua/
План проведення військово-польових зборів в умовах карантину) / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://naurok.com.ua