Анкета самооцінювання учасником сертифікації власної педагогічної майстерності
Від здатності вчителя самостійно оцінювати професійно-педагогічну діяльності залежить зростання його педагогічної майстерності, ставлення до критики на свою адресу, вимогливість у своїй роботі. Саме бажання самовдосконалення та вміння своєчасно продіагностувати рівень власної професійної компетентності шляхом самооцінювання дозволить учителю проаналізувати те, що він знає і вміє у своїй професії, на якому рівні складових компетентності перебуває, і визначити подальшу траєкторію її вдосконалення, а заклади післядипломної освіти мають своєчасно реагувати на запити педагогів, які прагнуть до постійного професійного зростання, і створювати умови для їх неперервної інформатичної підготовки як однієї з умов успішного розвитку процесів інформатизації освіти [Дегтярьова Г.А. Самооцінка ІКТ – компетентності як спосіб неперервної інформатичної підготовки вчителів [Електронний ресурс] / Г.А. Дегтярьова // Народна освіта: Електронне наукове фахове видання. – 2013. – Випуск No1 (19), 2013.]