
11 лютого 2025 року консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Валентиною Худенко було проведено майстер-клас “Створення творчих перспектив для уроків мистецтва з використанням ШІ: нові підходи та інструменти для педагогів” для вчителів мистецької освітньої галузі. Захід відбувся відповідно до плану роботи Центру з метою надання педагогам практичних знань для впровадження технологій штучного інтелекту в освітній процес, стимулювання розвитку творчості та інноваційного підходу до навчання.
Під час майстер-класу вчителі ознайомилися з такими питаннями:
- Мовні моделі ШІ: можливості та перспективи використання в освіті.
- Формулювання запитів – промтів: як правильно ставити завдання для отримання бажаного результату від ШІ.
- Створення навчальних матеріалів: генерація конспектів уроків, різнорівневих тестових завдань за допомогою ШІ.
- Планування виховних заходів: використання ШІ для розробки креативних та цікавих заходів для учнів.
- Створення музичних творів: генерація музики за допомогою ШІ, зокрема використання програми Suno для створення реалістичних пісень, що поєднують вокал та інструменти.
Усі свої роботи в ході проведення заходу учасники розміщували на онлайн-дошці Padlet.
Присутні вчителі високо оцінили практичну спрямованість заходу та отримані знання. Вони відзначили, що використання ШІ відкриває нові можливості для творчості та інновацій в освіті, зокрема на уроках мистецтва. Вчителі були вражені можливостями мовних моделей ШІ та їх здатністю генерувати цікаві та оригінальні ідеї для уроків, завдань та заходів. Особливий інтерес викликала можливість створення музичних творів за допомогою ШІ, адже це дозволяє зробити уроки більш цікавими та інтерактивними.
Проведений майстер-клас став успішним заходом, який надав вчителям мистецтва практичні знання та навички для використання ШІ в своїй професійній діяльності. Захід сприяє розвитку творчості та інноваційного підходу до навчання, що є важливим для підвищення якості освіти та зацікавленості учнів у вивченні мистецтва.